Ga naar inhoud


Registratie stop!!!


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wegens omstandigheden zal ik de volgende maanden ook niet zoveel het board kunnen bezoeken (wegens verhuis, minstens 3 maanden wachten op kabelaansluiting). Ik zou het dan ook niet leuk vinden als ik er zou zijn afgegooid omdat ik zogezegt niet actief gebruiker ben op het board. <P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moment, ik heb alleen mensen met -0- postings die al meer als een maand geregistreerd stonden gewist.<P>Het is dan zeer aannemelijk dat die account nooit meer gebruikt zal worden.<P>Die persoon kan zich dan komend weekend gewoon opnieuw aanmelden, geen probleem.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schrik sloeg me even om het hart zeg.<BR>Ben je een paar weken druk, met andere dingen en dan blijkt dat er heel wat gebeurd moet zijn op dit board.<BR>D'r zit een hoop jaloezie bij lijkt het.<BR>Ben erg blij dat het board behouden blijft en denk dat de mensen achter het board wel een dikke pluim verdiend hebben!<BR>Bij deze dan.<BR>Voor de rest hoop op veel lees-en kijkplezier<P>Bedankt aan allen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil me graag aansluiten bij de mening van de vorige inzender, vooral dat van die pluim!<BR>Ook ik ben een fan die zeer veel komt lezen, maar zeer weinig schrijft, alleen als ik er echt niet uitkom.<BR>Ga zo door!<P>Groetn, Swieberd<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...