Ga naar inhoud


externe harde schijf


keeft2006

Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb hier een externe harde schijf en die leeft mee opgehouden hoe dit kan weer ik niet

ik heb de schijf uit de kastje gehaald hij loopt nog wel maar hij blijft maar tikke

ik heb de schijf ook bij ingezette in de computer maar hij wordt niet meer herkent

hopelijk weet iemand die mijn kan helpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

als je exact dezelfde printplaat kan bemachtigen, en het probleem zit in de besturing van de disk dan heeft dit zeker kans van slagen.

 

Is je coil van je disk stuk, dan helpt het vervangen van de besturing niet, maar het is natuurlijk altijd te proberen.

 

Zelf eens rook uit mijn backup disk zien komen, en bij nadere analyse bleek dat een van de chippies echt in rook was op gegaan. Toen exact dezelfde disk op de kop getikt voor een paar euro en de print overgezet en toch me data eraf kunnen halen. Nooi meer een disk van dat merk gekocht...

 

Je moet dus een beetje geluk hebben dat er niets is met je koppen en disks.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oud trukje....

 

Stop hem in een plastic zakje en leg hem voor een uurtje of twee in de vriezer.... Haal hem eruit sluit hem snel aan en probeer je data er vanaf te halen... Desnoods meerdere keren doen.

 

Heb ik al een aantal malen succesvol toe kunnen passen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Een oud trukje....

Stop hem in een plastic zakje en leg hem voor een uurtje of twee in de vriezer.... Haal hem eruit sluit hem snel aan en probeer je data er vanaf te halen... Desnoods meerdere keren doen.

Heb ik al een aantal malen succesvol toe kunnen passen.

LAAT 'M OOK IN DIE PLASTIC ZAK (wegens condens gevaar op de printplaat, ofschoon gecondenseerd water geen electriciteit geleid)

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terugkomen op mijn harde schijf

ik heb een programma van Internet gedownload van 32fsnl32

en die heb ik installeert ik zie met deze programma alle mappen die ik op de schijf heb staan maar ik kan ze niet ter zetten

volgens mijn is deze programma een betaald versie omdat het niet gaat

dus de harde schijf is nog niet helemaal stuk

Of weet iemand een andere programma dat het wel mee gaat ik hoor het heel graag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

er zijn inderdaad heel veel van die restore data proggies op internet

zelf ontdekte ik dat 80% gewoon k.samme.k. is.

 

enkel de support proggies van de HDD makers/fabrikant bieden in de meeste gevallen uitkomst

 

(we staan natuurlijk altijd open voor aanvullingen van derden)

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meneer Kreeft2006. Het is begrijpelijk dat je graag je data terug wil hebben, maar om 5 x hetzelfde binnen 15 minuten neer te zetten is een tikkie overdreven. Ik heb het even een beetje opgeschoond.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even on topic maar weer.... Zoek eens naar het programma recuva.. ik hoor er goede berichten over en volgens mij is het gratis.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...