Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Zet gewoon je rechtsbijstand in. Niet alleen tegen deze actie maar zeker ook tegen het invoeren van de limiet van 4 programma's per kaart.

/

 

Nog een goede raad van mij: neem je verlies vwb de kosten van de kaart, Als straks de 2-sid limiet ingaat (steeds duidelijker wordende gerucht) betaal je nog een hele tijd voor je abo. waar je echt niets meer mee kunt sharen. Ze geven je nu nog 4 weken om de aangegane contracten te beeindigen.

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


/

 

Nog een goede raad van mij: neem je verlies vwb de kosten van de kaart, Als straks de 2-sid limiet ingaat (steeds duidelijker wordende gerucht) betaal je nog een hele tijd voor je abo. waar je echt niets meer mee kunt sharen. Ze geven je nu nog 4 weken om de aangegane contracten te beeindigen.

zodra die twee sids er gaan komen gaat mijn automatische betaling gelijk stop gezet worden bij de bank en zien ze geen cent meer,eens kijken of ze dan willen luisteren , maar betalen is er voor mij dan niet meer bij.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het dat maar, de leiding bij Canaldigitaal is ervan overtuigd dat al die extra kaarten onderverhuurd/gedeeld worden buiten het contract adres.

 

Zoals altijd moeten ook hier de 'goeden" onder de "kwaden" lijden!

 

Het gevolg is dat ze steeds meer vaste klanten de deur uit jagen.

 

Ceesv,

 

Dit heeft niks te maken met het lijden van de goeden onder de kwaden of je moet met de kwaden de leidng van CD bedoelen. Dat deze maatregel niets, maar dan ook helemaal niets met pay servers te maken heeft, kan jij net zo goed weten als ik. Naar ik aanneem heb jij de eerste geluiden over deze maatregel ook op dit board gelezen nog voordat het invoeren van de limiet een feit was. Dus hoezo nav constatering na invoering van de anti share maatregel? Hoezo de mededeling dat het vooralsnog de 2-de kaarten zou betreffen aangeschaft na 1/1/2012? Niets van dat alles, het is gewoon een vooropgezet plan van een stel grootheidswaanzinnige aan de €'s verslaafde slapjanussen. Die een goed product de nekomdraaien, een mooi bedrijf kapotmaken en zich straks beklagen over het feit dat het failliet is en zeggen we hebben er echt alles geprobeerd maar de oorzaak is regels, loonkosten, economische recessie, com cs, laksoptredende overheid, die rooie rakkers, geen oog voor ondernemers etc etc etc. Nee het is een zielig zooitje bij elkaar zonder ook maar een greintje gezond volwassen besef in de kop met zaagsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zodra die twee sids er gaan komen gaat mijn automatische betaling gelijk stop gezet worden bij de bank en zien ze geen cent meer,eens kijken of ze dan willen luisteren , maar betalen is er voor mij dan niet meer bij.

 

Toch heb ik vanmiddag zelf de hele zwik opgezegd aan de hand van genoemde brief. Eens kijken hoe ze reageren.......

  • Like 1

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze werkelijk zo wantrouwend zijn en niet begrijpen dat veel mensen juist een 2e/ 3e kaart aangeschaft hebben dankzij hun eigen maatregel.

Is bijna niet voor mogelijk te houden.

 

Of het is een van te voren opgezet plan om ff zo veel mogelijk pegels te gaan scoren (Let op dit is natuurlijk speculatie)

Eerst limiteren. Een bult kaarten verkopen en dan de 2e/3e kaart in een lager pakket zetten.

En dan de mogelijkheid geven om je 2e/3e kaart stop te zetten.

Nee daar zit je op te wachten je had 'm juist aangeschaft om op je 2e/3e TV ook te kunnen kijken zonder dat de bende op zwart gaat.

En dat weten ze daar goed genoeg en maar hopen dat je op 1 van de kaarten dan maar extra betaald om toch de zenders niet te verliezen

 

Als ik die kaart in de laatste maand(en) had aangeschaft probeerde ik toch ook via rechtsbijstand mijn centen terug te krijgen.

En ik vermoed zelfs dat je dat gaat lukken.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hier wordt gesproken over het volgende zie onderstaande

 

(Ze geven je nu nog 4 weken om de aangegane contracten te beëindigen. )

 

mijn contract loopt officieel af op 06-30-2012 kan ik hier ook al eerder vanaf komen ?

 

ik heb een Top Abbo + de 2 voetbal zender en de Extra kaart met Entertainment pakket voor een knaak

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polarbeer,

 

Je zo makkelijk over geven aan schurken, boeven en tuig van de richel. Geeft dat zooitje ongeregeld alleen maar de indruk dat zij het voor het zeggen hebben. Trouwens ik share niet anders dan in huis. Dus kom niet met dat geleuter aan. Wil je wat bereiken in dit leven dan moet je durven te vechten. Niet als een idioot tegen waanbeelden, maar wel als oprecht mens die eerlijk in het leven staat en durft op te komen voor zijn rechten en het recht van anderen. Het je zonder meer neerleggen bij een zuchtje tegen wind heeft nog nooit tot resultaat geleid. Na een klap opstaan en verder gaan. Laten zien dat je er bent, slimmer bent en voor de duivel niet bang. Als ik adviezen als die van jou had opgevolgd in het verleden, had ik nu nog in een rolstoel gezeten, m'n handen op moeten houden voor een uitkering, het leven van een zwak ziek kwijnend kastplantje moeten leiden en slechts enkele uren per dag wakker geweest. Door te knokken zoals in het veld geleerd, weet je dat zonder pijn er geen overwinningen zijn en je niets maar dan ook 0,0 verder komt en per saldo alleen maar verliest. Ja je moet realistisch blijven en niet tegen windmolens willen vechten, maar dit zijn geen windmolens. Deze strijd vraagt durf, lef, verstand en doorzettingsvermogen. Tot nu toe mis ik die bij een grote groep toetsenbordridders (de goeden uitgezonderd) die zich wel heel snel laten neeraaien. Daardoor komt een leiding van CD/TVV/M7 zover met deze onzin van hun. Dus sta op na tegenslag. Laat zien waar je staat en dat je lef in je donder hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hier wordt gesproken over het volgende zie onderstaande

 

(Ze geven je nu nog 4 weken om de aangegane contracten te beëindigen. )

 

mijn contract loopt officieel af op 06-30-2012 kan ik hier ook al eerder vanaf komen ?

 

ik heb een Top Abbo + de 2 voetbal zender en de Extra kaart met Entertainment pakket voor een knaak

 

Gr

 

Wat ze in de brief aan geven is dat je tot na 4 weken van de dagtekening je extra kaart kunt opzeggen.

Volgens mij betreft het een abonnements wijziging en kun je de hele bende opzeggen.

En dat hebben ze niet aangegeven in de brief.

 

Daar zijn ze volgens mij al eens voor op de vingers getikt.

Hebben ze er blijkbaar nog niets van geleerd.

 

Wel slim van ze om de brief pas de dag na radar te versturen

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met kpn gebeld over IPTV dat was helaas "nog niet leverbaar". Toen zei hij dat ik maar digitenne moest nemen. Ik heb hem toen verteld dat dat geen optie was omdat er geen HD Kanaal beelden waren. Toen vertelde hij me dat ik daarvoor geduld moest hebben tot de zomer. Dan zouden ze namelijk ook HD uit gaan zenden voor digitenne. Preciese datum kon hij mij niet geven.

 

Maar het klinkt in iedergeval veel belovend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ze in de brief aan geven is dat je tot na 4 weken van de dagtekening je extra kaart kunt opzeggen.

Volgens mij betreft het een abonnements wijziging en kun je de hele bende opzeggen.

 

zo interpreteer ik het ook.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ze in de brief aan geven is dat je tot na 4 weken van de dagtekening je extra kaart kunt opzeggen.

Volgens mij betreft het een abonnements wijziging en kun je de hele bende opzeggen.

En dat hebben ze niet aangegeven in de brief.

 

Daar zijn ze volgens mij al eens voor op de vingers getikt.

Hebben ze er blijkbaar nog niets van geleerd.

 

Wel slim van ze om de brief pas de dag na radar te versturen

 

Ik heb hem gisteren al gekregen hoor.... Als ze eventueel met een nieuw aanbod komen, voor wat dan ook, kun je eventueel ook je eigen wensen laten vastleggen in een contract met hun. Zo zou je bijvoorbeeld best kunnen eisen dat je kaarten niet langer aan sid-limitering onderhevig zijn. 't Is maar een voorbeeld, maar zou toch kunnen? En als ze niet willen, is het gewoon einde oefening.

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft @home upc zigo enz niet het zelfde gedaan analoge zenders er af

gooien en toen kon je ook het abbo niet opzeggen

 

Dat werd gegooid op technische beperkingen; hierdoor was het absoluut nodig het zenderaanbod te verlagen om al die arme coax kabeltjes te ontlasten. Is hier niet aan de orde. Pure domme onwil, daar gaat het hier bij CD om. "Ich binn hier der grosse Boss" dat is hier wat er speelt. En daar vecht je niet tegen.......

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij treft dit niet Mijn 2e kaart is nog irdeto en dat is al lang uitgekleed.

Maar het begint er nu toch wel erg naar uit te zien of dat er nog ff flink geld gemolken moet worden en straks de bende uitgekleed en wel de verkoop in gaat.

Het is hier al eerder gemeld en heb er tot nu toe wat gematigd tegen aan gekeken maar nu slaan ze toch echt door.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij treft dit niet Mijn 2e kaart is nog irdeto en dat is al lang uitgekleed.

Maar het begint er nu toch wel erg naar uit te zien of dat er nog ff flink geld gemolken moet worden en straks de bende uitgekleed en wel de verkoop in gaat.

Het is hier al eerder gemeld en heb er tot nu toe wat gematigd tegen aan gekeken maar nu slaan ze toch echt door.

 

Het is natuurlijk in en in triest, maar ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen... Ik heb echt nog nooit zo'n idioot gebeuren meegemaakt. Ik heb nu zo'n jaar of 12 schotel en heb toch echt nog nooit veel positieve geluiden over CanalDigitaal gehoord.

Alleen al de wijze waarop je met hen communiceert is lachwekkend. Je moet voor opzeggen eerst langs een helpdesk, urenlang aan een veel te dure telefoon en vervolgens krijg je van een medewerker facultatief wel of geen medewerking om een opzegformulier te kunnen vergaren. Ben blij dat het opzegformulier hier gewoon op het forum te vinden is.

Ik kan voor potentiele satellietklanten alleen maar zeggen: Overweeg eerst al het andere, voordat je aan CanalDigitaal gaat denken. Je weet niet waar je aan begint......

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...