Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

weet wel mn cardserver werkt nog steeds na behoren,maar bel morgen maar eens na kicksXL of ik mn dreambox 8000 nog kan gebruiken als ik tv van hun afneem en anders gooi ik mn tv de deur uit en kijk een dag later wel via uitzending gemist of zo

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


weet wel mn cardserver werkt nog steeds na behoren,maar bel morgen maar eens na kicksXL of ik mn dreambox 8000 nog kan gebruiken als ik tv van hun afneem en anders gooi ik mn tv de deur uit en kijk een dag later wel via uitzending gemist of zo

 

Volgens mij wel. Einde van het jaar heb ik ook glasvezel. En kan kiezen tussen Lijbrant,KickXL,SolCon,KPN

En naar wat ik gelezen heb. Kun je zowieso met Lijbrant en KickXL gebruik maken van DVB-C Dus als je een geschikte tuner en inhebt moet het kunnen.

 

KickXL maakt gebruik van Glashart.

http://www.kickxl.nl/UserFiles/files/doc/Zenderindeling_Glashartmedia_per_5_januari_2012.pdf

http://www.glasvezel...-glashart-media

aangepast door GodZZila
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er leuk aan toe bij die firma, de enige kijkers die tevreden kijken zijn de mensen die via een cardserver de zenders zonder storingen kunnen kijken en opnemen.

 

De betalende klanten kunnen straks niets meer dan alleen het basis pakket bekijken tegen extra hoge prijzen, dus kunnen al deze klanten beter gelijk alles terug laten zetten naar het basis pakket met het gegeven dat die firma dat weer aanmeld als een nieuw abonnement.

 

De betalende klant die voor het gezin een tweede kaart erbij heeft genomen wordt nu gezien als oplichter (zal zijn kaart wel delen) maar de grootste oplichters zitten bij die firma zelf.

Is er nog iets positief te melden over die firma, dat zou leuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu een paar weken naast mijn abbo's bij C+ een test lijntje lopen. Bij een PAY. En ik moet zeggen dat het retesnel werkt. Zelfde ECM tijden bijna als thuis. 220ms.

 

Dus als ze bezig gaan met de SIDS weet ik wat ik ga doen met mijn ABBO's.

Want om van €875,- naar €100,- op jaarbasis te gaan. Is mooi lekker een extra weekend op vakantie.

 

Blijkbaar gaat misdaad dus lonen bij CANALDIGITAAL in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een payserver hebt die cache goed "ingeregeld" heeft kom je op ECM tijden van 30-40 ms.

Zapt nog sneller als een eigen kaart :D

 

Alleen de eerste na de zap, ecm tijden daarna zullen hoger zijn omdat de aanvraag toch echt door de kaart verwerkt moet worden. Overigens is dat helemaal niet van belang, zolang je maar beeld hebt en blijft houden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig gasten :crazy: . Als iedereen hier binnenkort jullie raad opvolgt, is er binnenkort zelfs geen CDS/TVV meer.

Dan zal er ook terug gezaag zijn dat onze Nederlandse/Belgische zenders niet meer op de schotel verkrijgbaar zijn.

Dit neemt niet weg dat M7 ook redelijk moet blijven en respect moet hebben voor zijn klanten.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeten de gedupeerden dan doen Brambo's?

 

Ze hebben op een gegeven moment geen andere oplossing dan uit te wijken naar (pay)servers.

 

Dat hadden ze niet gedaan als CDS niet was gaan klooien. Want de meesten gebruikers willen het gewoon eerlijk spelen maar de eerlijkheid is ver te zoeken op dit moment bij CDS, en dan heb ik het vooral over het wantrouwen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet zo goed dat iedereen hier probeert CD wijzer te maken door info over CS te verspreiden.

Denken die personen nu echt dat CD nu alles gaat terug draaien als ze er maar lang genoeg op hameren dat iedereen naar cs overstapt.

Echt onbegrijpelijk hoe kortzichtig sommige mensen zijn, die denken echt dat ze met een stel idioten te maken hebben.

CD is echt wel iets beter geïnformeerd als de meeste denken.

Degene die via cs kijken zouden beter slimmer zijn en wat meer voor zich houden ipv het op forums te verspreiden.

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel frapant,dat leden op sat4all.com een site die bekend staat om ANTI CS,nu zo openlijk discusseren om CS te heroverwegen...echt hiarisch.

 

Dank je wel M7,dank je wel CS, jullie moeten je diep en diep schamen!!!!

 

Er is maar 1 groep die je richting CS drukt. En dat doen ze zich zelf aan. Vooral als de andere geruchten ook waar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...