Ga naar inhoud


Geweldig :)


Matchless

Aanbevolen berichten


Inderdaad hilarisch, hoorde het in de auto vanmiddag.... wat zal dat call center jochie balen dat ie hier ingetrapt is.

 

En maar blijven proberen om een lotto abonnement aan te smeren, mooi gedaan door die dj.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat hij doet alsof hij onwel wordt. Hij laat dat meisje hierdoor hele angstige minuten doorstaan, wat nergens voor nodig is.

Later laat hij zien/horen dat hij op een "nomale" manier veel beter in staat is om zo'n verkoper een veeg uit de pan te geven.

 

Als dat stukje mbt onwel worden er niet in had gezeten, was het een hele leuke actie geweest....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat "arme "meisje smeert wel sommige niets vermoedende mensen een abbo voor een jaar aan, dus echt meelij heb ik niet.

 

Als er iets verboden moet worden dan zijn het wel die %&^$^%#$ callcenters !!

 

In Duitsland hebben ze het nu beter geregeld,wel opname op een bandje maar geen schriftelijke bevestiging is geen abbo waar je aan vast zit.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
Dat "arme "meisje smeert wel sommige niets vermoedende mensen een abbo voor een jaar aan, dus echt meelij heb ik niet.

Als er iets verboden moet worden dan zijn het wel die %&^$^%#$ callcenters !!

In Duitsland hebben ze het nu beter geregeld,wel opname op een bandje maar geen schriftelijke bevestiging is geen abbo waar je aan vast zit.


"Smeert aan" ?

Volgens mij wordt er duidelijk verteld dat je de eerste maand gratis meespeelt en daarna voor een x bedrag per maand? Je moet dat zelfs bevestigen met een duidelijke 'ja'.

Het enige irritante hieraan is is dat ze altijd op het verkeerde moment bellen, zo rond etenstijd. Ik word ook wel eens over mijn voip nummer gebeld door ze. Maar simpel 'nee' zeggen is vaak alles wat er nodig is...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
klik

Callcenter eens lekker terug gepakt smile

Dan moet je luisteren naar de audiofile: timur pakt die verkoper keihard terug.

Waar klik je dan op als je op die link bent ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Sjattuh, je moet toch toegeven dat deze personen met hun snelle,gladde babbel mensen een abbo,verzekering of wat dan ook proberen aan te "smeren "!!

 

Het maakt ook niet uit waneer ze bellen.... het is altijd op een verkeerd tijdstip want ik wil niet door dit soort mensen gebeld worden.

 

Als ik me op iets wil abboneren dan zoek ik dat zelf wel uit.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
Ach Sjattuh, je moet toch toegeven dat deze personen met hun snelle,gladde babbel mensen een abbo,verzekering of wat dan ook proberen aan te "smeren "!!

Het maakt ook niet uit waneer ze bellen.... het is altijd op een verkeerd tijdstip want ik wil niet door dit soort mensen gebeld worden.

Als ik me op iets wil abboneren dan zoek ik dat zelf wel uit.


Tuurlijk, daar worden ze ook voor betaald. Maar als je er geen last van wilt hebben moet je dat opgeven bij je telefoon aanbieder en zullen zij je nummer niet meer afgeven wanneer deze bedrijven de lijsten opvragen.

Maar het is hetzelfde als elke verkoper... alleen doen zij het telefonisch en worden ze meestal ook nog eens door middel van een provisie systeem beloond wat verkoop dus des te belangrijker voor ze maakt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schapi
het is niet alleen provisie als er n bepaalde periode te weinig verkocht word dan kunnen ze ander werk zoeken, dit verklaard dus waarom zo fanatiek


Dat ze überhaupt dit werk willen doen, je zal maar zo'n viespeuk in je familie hebben zitten. Je schaamt je toch dood.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: schapi
het is niet alleen provisie als er n bepaalde periode te weinig verkocht word dan kunnen ze ander werk zoeken, dit verklaard dus waarom zo fanatiek


Dat ze überhaupt dit werk willen doen, je zal maar zo'n viespeuk in je familie hebben zitten. Je schaamt je toch dood.


Moet mijn familielid zich voor schamen als hij bij zo'n verkoop zooitje werkt maar ik toch niet.
Ik lach altijd met die verkopers zeg momentje en leg de hoor naast me neer als ze direct zo'n verkoop verhaal beginnen en zeg dat ik alles gratis wil maar als mij het geld kost, dat het voor mij niet meer gratis is en dat ze dat maar tegen die manager van ze gaan vertellen en als die dat niet snapt hij vroeger niet heeft opgelet op school. Wanneer ze dan toch nog proberen je iets aan te smeren,vraag ik of ze het verschil weten tussen gratis en voor niets.......nee ??.. ik ben gratis naar school geweest en jullie voor niets. blush hahahahaha

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...