Ga naar inhoud


Battle of the Feedhunters


moonchild

Aanbevolen berichten


Heb het een paar keer gelezen maar kan er geen humor in vinden zoals jou bedoeling het zo zijn.

 

Ik vind het meer overkomen om te stoken tussen de feedhunters maar zal wel aan mij liggen.

 

 

 

 

 

Origineel bericht van: moonchild
Oops, ik was eigenlijk in de verwachting dat iedereen de humoristische toon van dit topic gelijk door zou hebben. Er staan toch genoeg aanwijzingen, zoals "fanclubs", t-shirts, "sat4all overnemen".

 

Voor diegene die dit niet door hadden, mijn welgemeende excuses.

 

Ik volg het feedhunters forum altijd met veel waardering. Ook kijk ik met bewondering naar de technische verbeteringen die door sommigen uitgedokterd worden. Super smile Het viel mij gewoon op dat de afgelopen tijd veel feeds door Feedhunter Rini en Roland gevonden zijn. En dit topic was bedoeld om hun hobby weer eens onder de aandacht te brengen. Verkeerd gelopen, sorry.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg de humor er eens van uit dan?

 

Origineel bericht van: moonchild
Het zal nieman ontgaan zijn, in het feedhunters forum is een heftige strijd gaande tussen Feedhunter Rini en Roland. Het gaat er heet aan toe met stevige feedhunt sessies van beide kanten. Wat is de inzet van deze strijd, volledige dominantie van sat4all?

 

Het is welbekend dat Feedhunter Rini gesteund wordt door Snuffer/Ron. Werkt Roland alleen als lonely wolf? Of krijgt hij steun door donkere onzichtbare krachten. Laten we hopen dat het een eerlijke strijd blijft.

 

Het is mij niet bekend of er inmiddels fanclubs opgericht zijn. Maar t-shirts zijn al verkrijgbaar. Zal de leiding van sat4all deze strijd tolereren, of komt er een ban net als voor voetball topics.

 

Alleen de toekomst zal het leren, maar ik zit op de punt van stoel de komende ontwikkelingen te volgen wink

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mij ontging de humor van dit bericht in eerste instantie ook volledig.

 

Op de smiley na, vond ik het weinig grappig, eerder een volstrekt overbodig, beetje onzinnig topic.

 

Nu het dan toch als grap betiteld wordt, kan ik er nog steeds niet helemaal de humor van inzien. Ik kan me dan ook zeer goed voorstellen dat andere leden dit ook niet als een grappig bericht zien.

 

Sluiten dan maar? confused

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...