Ga naar inhoud


[DM800HD] Problemen met instellng van "Tuner Configuratie"


Okk

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb net "OpenPLi-2.1-beta-dm800-20111003" op mijn DM800 geladen, als ik op een van de kanalen aan klik schijnt een tekst dat ik "Tuner Configuratie" in moet stellen, ik ga naar de instelling dan zie ik Tuner A en B leeg zijn.

 

Hoe los ik deze probleem op !!!

 

Al vast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Okk
ik ga naar de instelling dan zie ik Tuner A en B leeg zijn

Tuner A of B kiezen (met de pijltjes ernaar toe en OK) en instellen maar.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste theparasol,

 

Jij heb gelijk, ik had een fout gemaakt ( wel heb ik van mijn fout geleerd) ik wist het ook niet toen ik voor het eerst DM ging kopen en een verkeerde DM 800 HD gekocht, ik moet helaas voorlopig ermee door tot dat ik genoeg gespaard heb voor een DM8000, die ga ik zeker via officieel website kopen!

 

Zo te horen het ligt aan mijn PLI Image, ik ga een andere image opzetten en verder proberen.

 

Ik weet dat ik met zo een DM niet bij jullie thuis hoort, toch wil ik jullie allemaal bedanken voor de moeite!!! Het blijft wel een leuke hobby,

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Okk
Beste theparasol,

Jij heb gelijk, ik had een fout gemaakt ( wel heb ik van mijn fout geleerd) ik wist het ook niet toen ik voor het eerst DM ging kopen en een verkeerde DM 800 HD gekocht, ik moet helaas voorlopig ermee door tot dat ik genoeg gespaard heb voor een DM8000, die ga ik zeker via officieel website kopen!

Zo te horen het ligt aan mijn PLI Image, ik ga een andere image opzetten en verder proberen.

Ik weet dat ik met zo een DM niet bij jullie thuis hoort, toch wil ik jullie allemaal bedanken voor de moeite!!! Het blijft wel een leuke hobby,

Mvg


Weer wat wijzer geworden,Volgende keer eerst eens goed rond kijken en informeren voor je weer iets koopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...