Ga naar inhoud


Zoek machine Babylon


Sky viewer

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

bij mij stond het plots ook op de pc.

 

Ik dacht dat de dochter het had geïnstalleerd omdat dit blijkbaar een vertaal programma is dat zich ook voordoet als google.

 

Ik heb het gewoon kunnen deinstaleren met windows 7.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer mensen die plezier beleven aan die Babylon meuk.

 

Volgens sommigen werkt revo uninstaller.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om die toolbar ,van babylon , die krijg ik niet weg bij Fire fox m . En als ik bij Fire f een nieuw tabblad wil openen , dan komt meteen de zoek pagina van Babylon in beeld .Dus er zit ergens nog wat in mijn programma's , maar waar ? Om zot van te worden . Maar ik stop er mee , ga morgen / straks maar weer verder .

 

mvg

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sky viewer
De problemen zijn inmiddels opgelost . Zonder de vakkundige hulp , op afstand , via tv, was dat nooit opgelost . Had het zelf nooit gekund ! .
Nogmaals bedankt Loui.


En ga je dan ook nog zeggen hoe???????????????

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op joeptoep zoekt op 'babylon toolbar' zie je vele filmpjes met uitleg.

 

Meestal wordt er een (soms geheim) programma in de achtergrond gestart, die steeds de toolbar en alle instellingen weer terugzet, als je die met de hand gaat verwijderen.

Veel users komen gewoon niet meer uit die val.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hulp of afstand , via team viewer , heeft een schoonmaak programma geïnstalleerd . En dat programma zoekt alles op , wat er achter blijft op je schijf, , als je babylon op de normale manier verwijderd. Weet niet of jij zo iemand kent , die dat ook voor jou wilt doen ? Je moet zo'n programma echt op je pc zetten , anders kom je niet van dat babylon gedeuns af .

Ik kan die naam helaas niet vermelden van dat schoonmaak programma , dat zou onder de reclame regels vallen .

 

mvg

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...