Ga naar inhoud


"Apple" Steve Jobs Overleden..


DeBeek

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik lees net dat Steve nog een goede kans had om te leven als hij zich niet direct op de alternatieve geneeswijzen had gestort.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Snappen jullie dwazen niet dat dit een topic is waar je respect voor een overledene toont of gewoon je gaffel houdt?

Wat een respectloze bedoeling hier!



wat ik ontzettend dubbel vind is het feit dat ik voor beduidend minder al een paar keer ben geschorst, misschien kan een illegale versie van Steve Jobs dit lijntje wel sluiten?

ben benieuwd voor hoe lang ik nu de ketel in ga

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je hebt geen 'schorsingen' in het systeem staan, wel 2 eerdere waarschuwingen.

 

Dit is je derde, dus 2 weken is het antwoord op je vraag.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Ik lees net dat Steve nog een goede kans had om te leven als hij zich niet direct op de alternatieve geneeswijzen had gestort.


Daar hoort het woord "misschien" tussen te staan. Dus : "dat Steve misschien nog een goede kans had om te leven". Bewijsbaar is het namelijk niet.

Feit is dat vrijwel iedere geneeswijze "slachtoffers" maakt, ofwel, dat veel mensen er achteraf minder baat bij blijken te hebben dan ze hoopten. Denk bijvoorbeeld aan het aantal mensen dat jaarlijks overlijdt aan de gevolgen van verkeerd medicijngebruik in de reguliere geneeswijze.

Steve maakte zelf zijn keuze, weloverwogen neem ik aan. Mijns inziens moeten we blij zijn met de vrijheid om zelf te mogen kiezen, en bij deze vrijheid hoort ook dat we een ieder zijn keuze respecteren. En respect, dat heeft Steve zeker verdiend.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...