Ga naar inhoud


"Apple" Steve Jobs Overleden..


DeBeek

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: tajvdz
Dat ik geen fan ben van deze man en zijn gehypte rotzooi mag ik toch zelf weten...


Wat wil je nou eigenlijk. Een paar posts terug zeg je nog dat je zelf een tablet wilt...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het maakt niet uit wat je van apple producten vind. Het gaat er om dat je opmerking gewoon asociaal respectloos is tegenover een overledene en nabestaanden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Het maakt niet uit wat je van apple producten vind. Het gaat er om dat je opmerking gewoon asociaal respectloos is tegenover een overledene en nabestaanden.


Ik zou bijna zeggen sluit het topic maar, want want de stemming alleen maar verpest in dit verhaal. En dat willen we natuurlijk niet ??!

gr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit mij hier geheel bij aan en zal er verder geen woorden meer aan verspillen

 

voor alle mensen die hier behoefte aan hebben, de groeten uit zuid-limbabwe

 

P.S. en gelieve hier geen discussie over te starten, ja? ik bedoel over de groeten, duidelijk, fijn weekend!!

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
'Jobs vrijdag begraven'
Uitgebracht op: 07 Oktober 2011 - 19:58:09
Categorie: Economie
Bron: ANP

WASHINGTON (ANP) - Steve Jobs, de woensdag overleden oprichter van computerbedrijf Apple, wordt vrijdag begraven. Dat heeft een persoon die bij de plechtigheid betrokken is, tegen de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal gezegd.

De begrafenis heeft een besloten karakter. Apple zal geen openbare herdenking houden. Wel liet Jobs' opvolger als topman van het bedrijf, Tim Cook, woensdag in een brief aan de medewerkers weten dat het concern spoedig ,,een viering voor Steves buitengewone leven'' zal houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: quattro

Jij snapt dus echt totaal niet wat die man betekend heeft he?
Je wilt zelf een tablet kopen. Enig idee wie dat concept bedacht hebt?


Alan Kay, eind jaren 60 het "Dynabook", Daarna Microsoft begin 2000 met de tablet pc, daarna pas de Ipad ;), Steve Jobs wist hoe hij het aan de man moest brengen.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn mobieltje gebruik ik hooguit 3 keer per jaar dus op dat gebied zal ik niet gauw een klant van hen worden. Wat me wel dwars zat was het monopolie dat Apple op haar producten hield zodat er geen goedkopere dingen voor gemaakt konden worden.

Ik had door alle propaganda een heel hoge pet van hen op. Totdat ik een jaar of tien geleden ineens een schenking van ongeveer 20 MacIntosh machines voor onze stichting ontving.

Ik heb er heel wat uurtjes ingestoken, er meerdere gebruikershandboeken voor gekocht, maar met de beste wil van de wereld kon ik dat geheel ondoorzichtige gedoe niet waarderen. Vaak raakte je bestanden spoorloos kwijt (van gewoon even een directory napluizen was geen sprake) en het openen en sluiten van programma's ging ook alles behalve soepel.

Natuurlijk, een deel is onervarenheid, of misschien moet ik zeggen over-ervarenheid met een gewone IBM-PC, maar eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op allerlei complicaties. Om dezelfde reden ben ik nooit aan Linux begonnen. Zeker, ze zullen allemaal hun voordelen hebben, maar als je een dagje ouder wordt heb je geen zin van meerdere systemen uit je hoofd te gaan leren hoe ermee om te gaan. Het bijhouden van veranderingen door upgrades vind ik werk genoeg!

 

PS: iets verder terugkijkend ben ik wel een beetje verbaasd door de reacties van sommige mensen. Zoals bijvoorbeeld over muziek. Misschien ben ik wel een zonderling maar met de komst van het internet was via zoekmachines allerlei muziek terug te vinden waar je anders nooit en te nimmer meer was aangekomen. Zo was er in de tweede helft van de jaren '60 een Zweeds popgroepje genaamd Ola and the Janglers, een op zich pretentieloos melodietje van hen dat een tijdje op een van de piratenschip-zenders te horen was was me altijd koppig in het hoofd gebleven, en ja, ineens had ik het op mijn harddisk staan.

 

Voor mij heeft zoiets helemaal niets met een specifiek merk computer te maken, internetten kun je met elk systeem. Ik zou zeggen wees gewoon ontzettend blij met alle extra mogelijkheden die je in de jaren gekregen hebt. En of je nu een CD koopt of een mp3 stikkie in je speler steekt, het gaat toch verdorie om de muziek? En anders brand je zelf een CD'tje van wat je via het internet hebt gekocht, scheelt je nog geld ook.

 

Wat het verhuizen naar Duitsland betreft, als ik naar de kwaliteit van hun publiekrechtelijke media kijk en dat met de onze vergelijk zou ik het liefste morgen al vertrekken. Beroerde omgangsvormen vinden maar al te vaak een bron in waarmee je dagelijks wordt opgezadeld. Hier vindt een journalist dat hij slecht werk levert als hij iemand laat uitspreken. In Duitsland is dat de norm, een teken van beschaving.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kriebie
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Weet jij bijvoorbeeld wat Galvani of Cavendisch hebben betekent
voor de techniek en wetenschap zonder naar wiki te gaan.


Galvani... was die niet gescheiden of zo?

Nee smile

Kijk maar.
In 1762 trad hij in het huwelijk met Lucia Galeazzi, de enige dochter van professor Dominico Gusmano Galeazzi van de universiteit van Bologna, waarvan Galvani in 1772 voorzitter werd. Ze was een moderne vrouw en een wijs en aangenaam gezelschap,[1] Galvani's raadgeefster en ze hielp mee bij zijn experimenten. Ze zou op 47-jarige leeftijd in 1788 kinderloos komen te overlijden, tien jaar voor Galvani's dood.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Snappen jullie dwazen niet dat dit een topic is waar je respect voor een overledene toont of gewoon je gaffel houdt?

 

Wat een respectloze bedoeling hier!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...