Ga naar inhoud


Ik geef het op.


David1980

Aanbevolen berichten

Ik geef het op, er komt toch nooit meer een software versie die zonder bugs of problemen is.

 

Elke keer weer, hoop je dat het goed gaat, en dan is er weer wat, meestal bevriest het beeld al na een paar uur.

 

Met versie 075 daar is best mee te werken, maar de rest is waardeloos.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat als er een klaag-thread over ReBOX mag komen waarbij taalgebruik geen probleem is, er 100en pagina's zou komen waarvan 80% zou bestaan uit taal gebruik waarbij oma's kilo's en kilo's zeep nodig hebben om al die monden te spoelen.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Windows heeft ook nog nooit bugvrij gewerkt, software en bugvrij zijn 2 zaken, die niet samen gaan.

 

Schaf eens een Canaal Digitaal goedgekeurde ontvanger aan, of je daarvan gelukkig wordt?

 

Kennelijk heb ik het getroffen met mijn Rebox 8000, afgezien van de kaart updates op dit moment doet het ding precies waarvoor ik hem heb gekocht.

Ik kan ermee opnemen, weergeven, en TV programma's ontvangen.

 

En ruw taalgebruik heeft nog nooit een probleem opgelost.

 

Laat je leven niet verpesten door een ontvanger, wanneer je ergens niet gelukkig mee bent, heb je 2 keuzen, je leert ermee leven, of je doet het toestel in de verkoop en haalt een andere ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je leven niet verpesten door een ontvanger, wanneer je ergens niet gelukkig mee bent, heb je 2 keuzen, je leert ermee leven, of je doet het toestel in de verkoop en haalt een andere ontvanger.

 

Kees,

Ik had eerst een gewone ontvanger, toen twee Inverto's 7000, toen een Homecast 8100 ,die na twee weken al op zolder stond [man, man wat was die slecht], daarna kon ik met bij betaling en de Homecast 8100 een Rebox 9000 kopen, daarna moet er weer een andere HDD in.

 

Nu werkt me Rebox 9000 wel goed met versie 075, maar er zijn nog twee dingen die opgelost moeten worden.

1ste dat de namen niet meer veranderen van een opname die over meerdere weken/dagen loopt.

2de de EPG ophalen via de vrije tuner.

 

Elke keer denk ik dat het op gelost is, en voer ik een update uit, en bevriest me beeld binnen een paar uur. En heb ik weer een hoop werk

Dus ik laat het update wel zitten in het vervolg.

Misschien dat ik over een tijdje een andere ontvanger koop, maar dan wel meteen de Dreambox 8000 HD

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

David,

 

Als ik jouw bericht goed lees, begrijp ik eruit dat jij met v075 geen beeldvriezers hebt maar met de daaropvolgende versies wel.

Misschien een gek idee maar zou jij eens de Bootloader 1.54 willen proberen en daarna de nieuwste FW opnieuw installeren.

Je kunt daarna ook gewoon weer de Rebox FW toepassen.

 

Het kost weinig moiete en nauwelijks risico en wellicht is jouw probleem daarmee opgelost.

....en zo niet, baadt het niet dan schaadt het ook niet.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien is dit ook één van de redenen waarom Rebox niet op de mailberichten van MACKerMD reageert.

 

Daar kunnen we alleen maar naar gissen.

 

Er is geen enkele reden om aan te nemen, dat MACKerMD bedoeld taalgebruik gebezigd heeft.

 

Laten we bij de feiten blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows heeft ook nog nooit bugvrij gewerkt, software en bugvrij zijn 2 zaken, die niet samen gaan.

 

Schaf eens een Canaal Digitaal goedgekeurde ontvanger aan, of je daarvan gelukkig wordt?

 

Kennelijk heb ik het getroffen met mijn Rebox 8000, afgezien van de kaart updates op dit moment doet het ding precies waarvoor ik hem heb gekocht.

Ik kan ermee opnemen, weergeven, en TV programma's ontvangen.

 

En ruw taalgebruik heeft nog nooit een probleem opgelost.

 

Laat je leven niet verpesten door een ontvanger, wanneer je ergens niet gelukkig mee bent, heb je 2 keuzen, je leert ermee leven, of je doet het toestel in de verkoop en haalt een andere ontvanger.

Windows heeft ook nog altijd de ene bug na de andere :) Daar hebben we onderhand mee leren leven.

Ik doelde op ruw taalgebruik-in-een-apart-draadje puur zodat 't eventjes oplucht om de frustratie te uiten. Niet om kwaad bloed te kweken.

Mijn 8000 doet in principe ook waarvoor ik 'm gekocht heb, kijken, opnemen en afspelen. Al zitten ook hier nog wel eens kinderziektes in; die worden wel verholpen met der tijd.

 

Misschien is dit ook één van de redenen waarom Rebox niet op de mailberichten van MACKerMD reageert.

Dat is wel heel kort door de bocht hoor, Jürgen. Ik heb nooit grof naar ReBOX zelf gereageerd, wel geagiteerd, maar niet in taalgebruik.

De frustratie liep hoog op, ja, maar dat is, ook voor mij, geen reden om grof taalgebruik te gebruiken. Ik doelde op een 'klaag-draad' waar je je frustraties evt. kon uitten. Ieders frustratie kan anders tot uiting komen. De een vind 'A' grof waar de ander pas bij 'Z' de grens ziet.

 

Daar kunnen we alleen maar naar gissen.

 

Er is geen enkele reden om aan te nemen, dat MACKerMD bedoeld taalgebruik gebezigd heeft.

 

Laten we bij de feiten blijven.

Dank Cees.

Ik ben inderdaad geen grof taalgebruik naar ReBOX geuit. Men heeft pas sinds kort zeer uitgebreid gereageerd en daar ben ik tevreden over.

Mijn frustratie over het uitblijven van een reactie zie ik niet als grof taalgebruik maar was een ervarings-menings-uiting hierover.

 

Ik blijf bij het 'Meneer Kaktus'-gevoel ... 'Geef Nooit Op' ... (Never give up... never surrender).

 

Kinderziektes en problemen zullen er altijd wel blijven, als het 'ergste' maar wordt verholpen, vind ik het prima.

aangepast door MACKerMD

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...