MySat Geplaatst: 12 november 2011 Delen Geplaatst: 12 november 2011 Omdat soundhound er niet zoveel mee kan, bij deze de vraag maar even hier. Ik heb een trailer op youtube bekeken die gaat over de blueray disc. Niet zo bijzonder, maar die muziek he ! Geweldig gewoon. Enig idee wat dit is en waar je hier heel veel meer van kunt vinden ? http://youtu.be/u1Jw1tXgksw Alvast bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grunnsat Geplaatst: 13 november 2011 Delen Geplaatst: 13 november 2011 Het zou synthesizer muziek van Jean Michel Jarre kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fatfreddy Geplaatst: 13 november 2011 Delen Geplaatst: 13 november 2011 Ik denk dat je het meer in de hoek van de dj's moet zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 13 november 2011 Moderator Delen Geplaatst: 13 november 2011 Volgens mij klinkt JMJ anders. Ik denk, dat dit geproduceerd is voor dit filmpje. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 14 november 2011 Delen Geplaatst: 14 november 2011 Volgens mij ook, maar als je op zoek naar de betere filmmuziek moet je maar eens googelen op Hans Zimmer! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen