Ga naar inhoud


Beste plugins voor Topfield met AAF-Summer software?


paulvr

Aanbevolen berichten

Sinds kort gebruik ik de bovengenoemde AAF-Summer 2011 met server update software. Daarin bevindt zich ook een flink lijstje van Addons die je met de download manager kunt ophalen, waaronder wel een stuk of tien players.

 

Nu zijn mijn wensen niet zo groot maar de reeds aanwezige player die een heel rare verzameling van radio's in vaak verkeerd gekozen themalijsten weergeeft is in elk geval niet echt iets om mee te werken. Voor radio zou ik bijvoorbeeld op kpfk.org willen kunnen afstemmen, geen zender die ik populaire opsommingen staat. Dus het liefst zou ik een player willen waarin je gewoon zelf de URL's kunt intypen, liefst met de afstandsbediening. Ik zie als enige webradio_2.4 genoemd, heeft iemand daar ervaringen mee?

 

En dan TV via internet: nee, u-tube is niet echt mijn favoriet, maar wel de zenders van Nederland24. Sinds bijvoorbeeld Cultura uit het CanalDigitaal pakket is gehaald is een goede en gemakkelijke weergave van zelfgekozen internet-tv kanalen ineens erg aantrekkelijk geworden. Maar weet iemand welk van de lijst van players ik zou moeten kiezen? In de lijst komen zelfs zogenaamde swapplayers voor, ik neem aan dat dat betekent dat er twee players naast elkaar moeten worden gebruikt omdat één player niet alles kan?

 

Zowel voor internet radio als voor internet tv zou ik het liefst een lijstje van pakweg 20 favoriete stations willen samenstellen, meer is niet nodig.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites


Allereerst, probeer eens de allerlaatste Enigma2 firmware voor Topfield met de naam; AAF Serverupdate Image E2

 

Voor de settings van de radioplayer kun je het betreffende settings-mapje zoeken in het mapje root/etc en root/etc/enigma2

idem voor de browser tv adressen..

 

Ikzelf test altijd eerst de url's welke ik wil zien of horen middels de VLCplayer om m'n PC om vervolgens de juiste stream-settings van de VLCplayer te gebruiken in de settings van de Topfield firmware/soft.

 

Succes

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het beslist nodig om daar een hele nieuwe firmware op te zetten? Of is het ook mogelijk om met een install bestandje de nieuwe link naar de nieuwe server in de bestaande firmware te zetten. Of evt handmatig aanpassen in een of ander bestand?

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik had hem inmiddels al, maar ik ben weer terug gegaan naar de Summer Image, de Serverupdate Image vond ik niet stabiel genoeg.

Helaas crasht enigma2-plugin-skins-dreamtvhd bij mij, de standaard skins lopen goed.

Om even terug te komen op de plugins:

Ik zoek nog een goede versie van youtube, en een shoutcast plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...