bjkartal Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Sinds gisteren is mijn laptop ineens traag geworden, zomaar. Alsof processorsnelheid naar bijna 0 is gegaan. Net als een pc uit 1990 met windows vista erop zo iets. Opstarten duurt meer dan 10 min na inloggen weet eens >10 min. En dan programma's opatarten minuten. Bij taakbeheer ziet processorsnelheid/ geheugen normaal uit. Ik heb toshiba a200-237 win7 met intel dual core2 processor. Kan moederbord kapot zijn of processor? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 (aangepast) als die eindelijk na 10 minuten opgestart IS zal niet iets kapot zijn. kapot = niks werkt meer nieuwe updates gehad? van windhoos antivirus updates is er genoeg plaats op c:/ clean eens CCleaner.exe ciao ethernet kabeltje geknikt / gebroken / pingt wezenloos 18 december 2011 aangepast door Tonskidutch One Bourbon One Scotch One Beer George Thorogood & The Destroyers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Laatste keer dat ik dit meegemaakt heb bleek de harddisk in de laptop defect! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 (aangepast) Hard disk kan hij gewoon lezen, die is amper half jaar geleden vervangen. De virusscanner was verlopen en nieuwe nog niet opgezet. Ik probeerde win7 opnieuw te installeren en ook dat liep zo traag dat ik gestopt ben voordat het begon met installeren. Kan een virus dit veroorzaken? O ja er was paar dagen geleden ook een windows update 18 december 2011 aangepast door bjkartal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Hoe loopt de opstart? Is hij meteen traag of gaat alles vlot tot windows begint op te starten? Daarmee bedoel ik loopt hij vlot door het bios gedeelte. Om zeker te zijn dat het de hdd niet is kan je hem beste eens uitbouwen en aan een andere pc hangen. Als alles daar vlot kan worden gelezen is hij ok. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 Tot scherm windows logo en 'windows wordt opgestart' is normaal, paar seconden tot die scherm. Ook setupscherm bij f2 loopt vlotjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Hoeveel ruimte heb je nog op C:? Al schijfopruiming gedaan? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Dan zou ik toch die hdd eens uitbouwen en hem aan een andere pc hangen. Als je daar zonder problemen de hdd kan bereiken weet je zeker dat hij nog goed is. Ik zou ook een memtest doen. Dat controleert of het geheugen nog ok. Aan die update van windows kan het volgens mij niet liggen, want dan ging de snelheid meteen na installatie naar beneden gaan en niet een paar dagen later. Een virus lijkt het mij ook niet, want als je windows opnieuw installeerd dan zou het wel vlot moeten gaan. Zeker als je van op de windows cd boot. Ik gok dus hdd of geheugen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 Windows verkenner start maar laat niet zien hoeveel schijruimte er is. Ik kan de bestanden wel zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 65,6 gb van de 146 is op c beschikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 hij is nog bezig maar dit zijn eerste resultaten zie foto Ligt het u aan mijn RAM geheugen en zo ja weke van de 2 is het dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 hij is nog bezig maar dit zijn eerste resultaten zie foto Ligt het u aan mijn RAM geheugen en zo ja weke van de 2 is het dan? 1 voor 1 eruit halen en de test even opnieuw doen.... Dan weet je het. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 Tuurlijk, befankt Alkeen hij is nog steeds bezig dus even geduld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjkartal Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 Maar die rode errors geven dus aan dat ram geheugen kapot is toch? İk heb nu 667 mhz kan ik ook 800 mhz nu erop zetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Maar die rode errors geven dus aan dat ram geheugen kapot is toch? İk heb nu 667 mhz kan ik ook 800 mhz nu erop zetten? Als je bedoelt "Kan ik vervangen door een 800 Mhz exemplaar" Ja, dat kan. Liever zorg je ervoor dat je 2 (of meer) gelijkwaardige modules hebt... Die rode cijfers geven inderdaad fouten aan. Zo te zien is er 1 chipje kapot. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen