Ga naar inhoud


Hoe radiokanalen beluisteren zonder settingslijst in beeld?


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een mooie settingslijst in mijn Dream. Als ik op de radio-knop druk krijg ik de radiokanalen.

Ik zoek een kanaal uit, de muziek begin te spelen, daarna druk ik op oke om dan het scherm van radio te zien. Als ik dit uitvoer springt de Dream naar een tv-kanaal. Ik kan alleen radio luisteren met de settingslijst in beeld.

Wie weet hiervoor een oplossing.

 

Groet

 

Hans

aangepast door Puch
Onduidelijke onderwerp

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Geuze,

 

Volgens mij is daar geen oplossing voor, zowel op mijn DB800 als VU+ gaat het zoals jij beschrijft.

Je kan dan beter een radiostreamer zoals Shoutcast of WebradioFS instellen die hebben tijdens het afspelen een "screensaver" zodat de tv niet inbrand.

 

Ook is het denk ik wel mogelijk om je sat.ontv. aan te sluiten op een versterker via coaxiaal of optisch dan kan je gewoon je tv uitzetten.

 

Veel suc6

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Martin

 

Ik heb gedaan wat je geadviseerd hebt. Het is gelukt, perfect. Bedankt.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...