Ga naar inhoud


DCC E2 geeft problemen, geen contact met lan Dream


Geuze

Aanbevolen berichten

Goede middag iedereen

 

Ik heb van een mede-forumlid de laatste DCC E2 gekregen. Nu wil in de Dream benaderen en nu krijg ik de melding "Error 10057 in function Send Socket is not connected". Wat bedoelen ze hier mee? Ik heb met de vorige DCC wel de Dream kunnen benaderen. Dus wat aansluitingen is er niets veranderd.

Is er een instelling niet goed. De computer geeft wel een groene band met de switch.

Wie weet kan mij helpen.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mogelijk is hier het antwoord.

 

ok when you open it click configuration ,do you see ..."your computer" on the left?and on the right your box? and that warning is in the middle isnt it? click to get rid of warning ,underneath dreambox youll see search ,click that,a new window will open its says search for ip addres of dreambox,click search and you should see it searching for your box ,its green band looking for your box

(mind and have your box connected to your computer and have dhcp ticked on box )if you have your pc connected to a router it should find it and if you have checked you ip addy of your box let it find it ,once its found it click accept,the link in dcc with your puter and box should turn green ,,,,thats it

 

Sucses ermee

 

Groet,

 

Peter

aangepast door Peter100
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peter

 

Het was in principe heel eenvoudig. Ik heb een nieuwe DCC E2 gekregen dan heb ik ook een nieuw IP/adres nodig.

Een kwestie van logisch denken. Bedankt Peter.

 

Groet

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...