Geuze Geplaatst: 22 januari 2012 Delen Geplaatst: 22 januari 2012 Hallo iedereen Ik heb de Franse zenders in mijn settingslijst maar de picons zijn leeg. Ik heb van Loui een site gekregen waar ze staan. http://picons.zoka.cc/downloads.html Als deze open zie ik erg veel bestanden. Waar kan ik aan zien welk bestand ik moet inladen voor 5 west. Groet Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000. VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 23 januari 2012 Delen Geplaatst: 23 januari 2012 Hans als je voor 5 west de picons nodig hebt dan heb je alle picons die in die bestand zitten gewoon nodig. en die kopieer je gewoon in de map picons in je root of op je usb stick waar ze ook mogen staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geuze Geplaatst: 23 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2012 Hallo Loui Dat wat je zegt begrijp ik maar bij de site staan mappen met black, blue, enz. Ik weet niet wat dat betekend en wat voor kleur moet ik hebben? Ik moet een map hebben met 7z SFX bestand, want dit pak automatisch uit op mijn pc. Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000. VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 24 januari 2012 Delen Geplaatst: 24 januari 2012 7z is van 7zip maar als je winrar hebt (rar of zip of 7zip) werkt dit ook,en wat betreft de mappen black en blue dat heeft te maken met de achtergrond kleur van de logo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
milieuinspec Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Kan ik deze picons ook gewoon bij mijn dreambox 800 hd kabel versie stoppen. Mapje picons uiteraard? Koppelt die dan automatisch??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen