Ga naar inhoud


opgenomen programma op 7020HD afspelen via netwerk op samsung smart TV


stuk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil misschien een Dreambox 7020HD aanschaffen en heb de volgende vragen.

Is het mogelijk wanneer de dreambox aan het nerwerk hangt een opgenomen programma af te spelen op een samsung smart TV die ook aan het nerwerk hangt?

En is het mogelijkheid om een opgenomen programma via het netwerk op een PC af te spelen die ook aan het netwerk hangt.

Alvast vriendelijk dank voor uw reactie,

aangepast door stuk

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat moet mogelijk zijn. Hoe een TV in het netwerk hangt weet ik niet zeker, maar vanaf je box naar een pc kan. Zorgen dat alles in dezelfde werkgroep staat en je kan gewoon in je netwerk omgeving naar de Dreambox toe. Ik neem aan dat dat vanaf je TV ook te doen is, maar zou dat toch even bij de winkel navragen. Misschien dat iemand anders op het forum daar wel een antwoord op heeft.

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen proberen een upnp/dlna media server op de dreambox te installeren, de meeste nieuwe tv's snappen dat wel om mee te connecten :) Of de TV of mediaserver dan een .ts-bestand zal snappen is vraag twee...

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is eigenlijk hetzelfde als vanaf de Dreambox. Het gaat erop of je contact kunt maken en of de tv de bestanden ook daadwerkelijk kan verwerken. Let wel op, je koopt een TV geen dvd speler. Het is allemaal mooi dat je bv foto's direct kan laten zien op je TV, maar het blijft een TV geen mediaspeler.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...