Ga naar inhoud


Energieprijzen en kerncentrale


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

Ik ben met mijn kontrakt nog een half jaartje bij Essent maar nu zijn er al weer aanbiedingen van 310 euro retour op je bankrekening

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb aan zo'n energie veiling van Eigen Huis meegedaan. Kreeg vervolgens een offerte van de Nederlandse Energie Maatschappij. Heb daarna contact opgenomen met mijn huidige leverancier. Die halveerde zijn kWh prijs, maar kon toch nog niet de gasprijs van de NEM evenaren. Ik ben bij de NEM nu zo'n € 100 per jaar minder kwijt als bij de laatste offerte van Essent, en zeker € 400 minder als bij het normale tarief van Essent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een half jaartje Essent... ik kreeg overigens 295 euro van essent als kadootje... vanaf 1 februari moet ik weer een andere maatschappij hebben, dus voor 31 december essent opzeggen en weer op speurtocht. het leven is toch al veel te duur, dus iedere euro is er eentje.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft helemaal niets op te zeggen je zou er alleen maar problemen mee kunnen krijgen.

Je kiest bij gaslicht.com je leverancier beantwoord de vragen en de rest word allemaal voor je geregeld.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in principe zegt je nieuwe leverancier de huidige op... maar als je nog geen nieuwe leverancier hebt 1 maand voor je contract afloopt, verlengt je contract telkens met 1 maand tegen erg hoge prijzen (standaardtarief). Dus is het verstandig om toch binnen de daarvoor geldende termijn zelf op te zeggen, dan heb je rustig de tijd om een nieuwe leverancier te vinden. Ik ben dit jaar voor het eerst overgestapt via Prizewize... daarvoor ook altijd via Gaslicht. In de mail die je bij prizewize krijgt na het overstappen schrijven ze ook dat het verstandig kan zijn om alvast zelf een opzegbrief te versturen, als je dicht bij de uiteraste opzegdatum zit (minder dan 1 week). Ze bieden je zelfs een voorbeeldbrief als bijlage aan... Het opzeggen door de nieuwe leverancier kan wel 2 weken duren staat in de begeleidende mail... en als er niet tijdig opgezegd is, loopt je contract dus 1 maand langer dan gepland, met 'normale' (of beter gezegd, 'hoge') tarieven ... en dat wil je uiteraard niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stap al jaren, ieder jaar over... en heb nog nooit problemen gehad... is dit geluk, of roept het handjevol mensen waarbij het fout gaat zoveel harder dan de duizenden waarbij het goed gaat?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...