Ga naar inhoud


winter


kees hekstra

Aanbevolen berichten

het word volop winter satvrienden.De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber.

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites


De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber.

 

Dan laat ik mijn rolluiken naar beneden, helpt aardig wat in de stookkosten terug te brengen en verdien ik ze mooi snel terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het word volop winter satvrienden.De temperatuur gaat eind volgende week vrijdag s/nachts naar strenge tot zeer strenge vorst.mogelijk hier in friesland tot ruim 15 graden onder nul.Ook overdag vorst tot - 6 graden.groeten kees winter en weerliefhebber.

 

Je leest zeker de Telegraaf ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit volgende zegt Piet er over;

 

Het heeft even geduurd, maar mijn wintergevoel is er nu vrijwel 100%. Ik ga zelfs voor matige tot strenge vorst voor het einde van volgende week. Temperaturen in de nachten tussen -9 en -15 graden en overdag lichte tot matige vorst met een stevige wind uit het oosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

05:30 instappen, warme auto, had benzine kachel er in ooit (aangeschaft via een Volvo dealer) welke in mijn Golf paste.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee helaas heb ik ik dit al lang voorspeld!!!!.Maar alleen met kennissen.Het weer is voor mij gemakkelijker te voorspellen met diverse weerkaarten.Maar ik kan nog niet eens handmatig een cam instaleren in de dreambox.Ik heb ook mijn beperkingen.zo ie zo tot half februari diep winters en transportkou is onderweg vanuit rusland.Groeten kees.

  • Like 1

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee helaas heb ik ik dit al lang voorspeld!!!!.Maar alleen met kennissen.Het weer is voor mij gemakkelijker te voorspellen met diverse weerkaarten.Maar ik kan nog niet eens handmatig een cam instaleren in de dreambox.Ik heb ook mijn beperkingen.zo ie zo tot half februari diep winters en transportkou is onderweg vanuit rusland.Groeten kees.

 

Is meestal wel zo als het hoge druk gebied uit Rusland komt aanzetten dan is het meestal niet met een weekje weer voorbij.

 

En .........wat sjatuh hier schrijft vind ik een rot opmerking en dit vind hij nog fijn ook om ons ff lekker te maken en dit te vertellen :D :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...