Ga naar inhoud


winter


kees hekstra

Aanbevolen berichten


Nou,je wilt ze niet de kost geven die hun auto/busje laten lopen,en dan vrolijk weer naar binnen gaan

om 10 minuten later weer naar buiten te komen om weg te rijden.

Op die manier hoeft er niet gekrabt te worden.

Kijk,en dat vind ik dus aso.

 

Vind je dat echt aso Gerard,ik heb nooit anders gedaan,Ik had niet eens een krabber :eek: Nu ik al enige jaren in de vut zit hoor ik de anderen,die nog jaren moeten,en ook die hebben ook motors lopen tot het lekker warm is.

Denk ik.................go ben blij dat ik nog even kan blijven liggen en draai me nog een paar keer om. :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier laat men vrachtwagens de hele nacht draaien. Grote witte rookpluimen als ze 's ochtends gaan rijden en heftig protesterende diesels :)

Nu is het -44 buiten, onze Nederlandse klimaatcomputer geeft het niet aan, die gaat tot -39.5. De programmeur gelooft het niet.

 

Als ik hier zie hoe men de boel aan de praat houd en dan bedenk waar men zich in NL druk over maakt. Even een kort voorbeeld:

We werken hier in een kas van ruim 6Ha die op ongeveer 20 graden wordt gehouden. Daar staan 3 grote ketels van 10.000.000 KCal vol vermogen voor te draaien. Logisch ook, we hebben hier meer dan 60 graden verschil tussen binnen en buiten en er zit alleen een dun glasplaatje (kas) tussen.

Dan wordt de boel nog belicht, een paar MW/h aan electriciteit dus die er wordt verstookt.

En dan zeurt er in NL iemand over een auto die een kwartiertje warmdraait ????

 

Waar maakt men zich druk om ?????

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt mij gewoon een tuinder met tomaten

 

Precies, het zijn alleen en tomaten, en komkommers, en een slaalijntje. En dat allemaal om de stad hier (Novosibirsk) van wat vers voer te voorzien.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, je moet er maar lol aan beleven.

We betalen nu al de hoofdprijs aan benzine, nu gaan ook de stookkosten flink omhoog.

De mutsen zijn niet aan te slepen, zie http://www.take13.net/blog/wp-content/uploads/2009/05/grootbollen.jpg

Ok, laat de Friesen hun tienjaarlijkse pret beleven en dat ze vooral niet teveel over het ijs zeiken, want dat is er slecht voor.

 

En dan weer snel naar .......... De Lente !

Het is tenslotte crisis en daar hoort een hongerwinter bij. :grin:

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...