Ga naar inhoud


winter


kees hekstra

Aanbevolen berichten

Is meestal wel zo als het hoge druk gebied uit Rusland komt aanzetten dan is het meestal niet met een weekje weer voorbij.

 

En .........wat sjatuh hier schrijft vind ik een rot opmerking en dit vind hij nog fijn ook om ons ff lekker te maken en dit te vertellen :D :D

 

Maak je geen zorgen... ze hebben het alweer aangepast... krijgen zondag maandag en dinsdag regen (niet morgen, volgende week)... :(

 

Temperaturen blijven wel rond de 15 schommelen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Krijgen al die oude chipkaarten eindelijk weer een nuttige bestemming! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen al die oude chipkaarten eindelijk weer een nuttige bestemming! :D

 

Zo dacht ik dat mijn gamma kaart ook alleen nog maar als ijskrabber gebruikt kon worden. Dankzij CD heeft ie toch weer een leven gekregen. CD bedankt!!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 5 kg vogelvoer gehaald, ze vreten zo'n beetje een pond per dag, dus hoop ik dat ze die 10 dagen vorst doorkomen.

 

Dat gaat wel lukken hoor

 

Vorig jaar stond er geloof ik al een artikel in de krant dat de mensen meer dan genoeg voer hadden staan.

 

Daarnaast zag ik hier aan het eind van de winter vogeltjes op de tak zitten die toch wel enige vorm van overgewicht hadden.

Zo vet heb ik ze de rest van de lente en zomer niet meer gezien toen ze zelf weer voedsel moesten zoekn.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je wagen maar niet een tijd lang laat snorren tot ie warm is,

dat vind ik echt aso,vooral als mensen dat 's ochtends om half 6 al doen met hun turbodieselbusje.

 

Ik vind het echt aso als die mensen mij niet even helpen de ruiten schoon te maken en lekker in hun warme bed blijven liggen en denken "die gek gaat al weer zo vroeg weg".

 

Daarnaast ga je toch altijd eerst je auto starten voordat je ruiten gaat krabben?

Stel je voor dat hij niet wil starten nadat je alle ruiten schoon hebt :angry:

Sta je toch ook mooi voor l.l 'smorgen om 4.45 met je schone ruiten.

 

 

Maar denk dat ik morgen toch maar eens mijn winterbanden ga monteren, het lijkt alsof ik ze nu wel eens nodig kon hebben.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Daarnaast ga je toch altijd eerst je auto starten voordat je ruiten gaat krabben?

 

 

Nou,je wilt ze niet de kost geven die hun auto/busje laten lopen,en dan vrolijk weer naar binnen gaan

om 10 minuten later weer naar buiten te komen om weg te rijden.

Op die manier hoeft er niet gekrabt te worden.

Kijk,en dat vind ik dus aso.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie moet dat dan zien?

Wij liggen dan allemaal nog lekker te slapen in een lekker warm bedje. :sleep: :sleep: :grin:

 

Ja en liggen zich daar wel te verkreukelen van het lachen in hun warme bed.

Horen ze die gek eerst ik weet niet hoe lang krabben, horen ze wat startpogingen en rijdt die vervolgens niet weg.

Mag je 1 keer raden wat er aan de hand is. :crazy:

 

 

Maar hier in het oosten begint het al aardig wit te worden.

Als ik naar buiten kijk is de stoep en straat al volledig wit en zie je alleen nog wat auto sporen in de fijne sneeuw.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, hier rijden de strooiwagens al dus als het straks in een komende winter glad gaat worden is het strooizout op (of ze hebben te veel ingekocht en willen het op deze wijze dumpen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,je wilt ze niet de kost geven die hun auto/busje laten lopen,en dan vrolijk weer naar binnen gaan

om 10 minuten later weer naar buiten te komen om weg te rijden.

Op die manier hoeft er niet gekrabt te worden.

Kijk,en dat vind ik dus aso.

 

Waar ik zit starten de auto's automatisch elke paar uur en lopen dan tussen het kartier en half uur. Daarna gaan ze automatisch weer uit totdat de koelwatertemperatuur is gezakt en dan starten ze weer.

Dit is ook de enige mogelijkheid om ze 's ochtends aan de praat te krijgen.

'S ochtends start je de auto met de afstandsbediening die ook voor het alarm wordt gebruikt en laat je de auto minimaal een half uur warmdraaien voordat je je naar je auto haast en snel instapt.

 

Oh ja, het is hier wat frisser dan in NL :)

 

http://dutch.wunderground.com/global/stations/29634.html

 

Mijn thermometertje geeft nu -33 aan

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voelt als -42 °C :cool:

 

En ik had het de afgelopen week al koud in Engeland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...