Ga naar inhoud


[Vraag] Duitse HD+ zenders ontvangen ?


LaZyGolfer

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Mijn vraag is, hoe kan ik de duitse hd+ zenders ontvangen, momenteel zit ik bij canal digitaal. deze bieden dat op dit moment in ieder geval niet aan. Weet ondertussen ook dat het in duitsland 50,- per jaar gaat kosten. heb een tv met ci+ mogelijkheid. nu alleen nog bij welke aanbieder moet ik zitten om zowel nl en duitse (commerciële) HD zenders te ontvangen.

 

groeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

bij welke aanbieder moet ik zitten om zowel nl en duitse (commerciële) HD zenders te ontvangen.

 

groeten :)

 

De Nederlandse commerciële omroepen zijn alleen te zien d.m.v. abonnement bij Canaal Digitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh snap ik even niet moet je voor de duitse comkomercieele zenders nu ook al een kaart hebben zoja vanaf wanneer dan.

 

Alleen de HD zenders de rest is gewoon nog FTA-

 

 

de HD+ kaart kun je gewoon in nederland kopen maar je moet wel een ontvanger hebben die geschikt is voor HD+.

 

In duitsland kun je gewoon de CI+ en de kaart gelijktijdig bestellen

http:***reclame***

aangepast door wiz
link naar commerciele site verwijderd

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opnieuwterug

je kan de hd+ module + kaart hier in het oosten van nederland gewoon kopen.voor 79.95 euro

en als je al een hd+ kaart hebt kun je in duitsland een opwaardeer code kopen bij de radio en tv zaken in duitsland voor 50 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een HD+ CA module met kaart liggen. Kan hem niet gebruiken omdat mijn reciever daar niet geschikt voor is.

 

Lees ik goed dat het een gewone CI module is dus géén CI+?? Eentje voor een normale receiver met CI die via softwareupdate geschikt is voor HD+ zenders?

Ik heb een technisat HD S2 Plusm en die staat in de lijst dat het met die 'legacy' module mogelijk zou zijn...

Misschien is dit niet de goede plek in het forum om het te vragen... maar verkoop je module en kaart, en hoeveel vraag je ervoor? (voorlopig eerst ter informatie).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik goed dat het een gewone CI module is dus géén CI+?? Eentje voor een normale receiver met CI die via softwareupdate geschikt is voor HD+ zenders?

Ik heb een technisat HD S2 Plusm en die staat in de lijst dat het met die 'legacy' module mogelijk zou zijn...

Misschien is dit niet de goede plek in het forum om het te vragen... maar verkoop je module en kaart, en hoeveel vraag je ervoor? (voorlopig eerst ter informatie).

Nee het is en CI+. Daar had LaZyGolfer het over. anders kon ik hem wel gebruiken.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past die kaart ook in een Smargo die weer aan een OScam server hangt?

 

Ja, rsa en boxkey is nodig.

 

Weet iemand van jullie misschien of de Dreambox 7020HD HD+ aankan?

Bedankt!

 

De dreambox wel, afhankelijk van de geinstalleerde softcam.

 

Heb hier een HD+ kaart, er zijn 2 types: CA-ID 1830 en 1843. Houdt er rekening mee, bij verlenging van het abonnement is een Duits adres en bankrekening nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...