Ga naar inhoud


Tvvlaanderen belt rond om Hd decoders te verkopen


crazydavid

Aanbevolen berichten

Dan zullen zij eerst moeten leren er een gesloten omslag voor gratis verzending bij te voegen want nu moet je het invullen / afscheuren en verzenden , op deze wijze staan al je gegevens waaronder mail adres en alle andere persoonlijke gegevens zomaar voor iedereen te kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mocht je net als ik die bewuste brief weggesmeten hebben dan hoef je niet panikeren, ze bellen wel. :P

 

Toen ik duidelijk maakte dat ik eerst eens de ontwikkelingen rond hun beperken van de kaarten ga afwachten wist onze telefoniste niet eens waar ik het over had. :huh:

 

Ze werkend daar blijkbaar naast elkaar door. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer een tv vlaanderen klant een abonnement afsluit bij een dealer dient de dealer type receiver/email en telnr te registreren op de dealerwebsite.

Er is dan ook een optie waarop de klant dient aan te geven of hij al dan niet wenst door tv vlaanderen gecontacteerd te worden voor comm. voorstellen.

 

5 jaar terug waren de meeste dealers van satelliet receivers zo goedgelovig alle info zo door te spelen naar Tv Vlaanderen.

tegenwoordig vult men liever geen email adres in noch een geldig telnr alsook geeft men geen toestemming meer om de klant te contacteren voor comm. voorstellen.

 

 

De Dealers worden door Tv Vlaanderen genaaid na de verkoop van een abonnement aan een klant. Tv Vlaanderen wil maar 1 ding. Een TV Vlaanderen HDreceiver met zeer beperkte functies aansmeren met een verplicht abonnement Basic/basic+ met een verplichting van 24 maanden abo upfront.

 

Ook krijgt de dealer extra indien hij de klant kan laten betalen via domm.

 

De meesten staan er niet bij stil maar dit is een bedenkelijke manier van verkoop. Men liegt de mensen voor dat hun receiver niet ok is.Men houdt geen rekening met de dealer want men smeert materiaal aan achter de rug van de sat dealer notabene zijn klanten.

 

TV Vlaanderen is reeds een 2tal jaar bezig dit voor te bereiden. Dit om de verkoop en het circus tv vlaanderen draaiende te houden. Immers iedereen overzetten van SD op HD en bovendien nog eens laten overschakelen op een Basic/Basic+. Best wel handig niet ?

En natuurlijk de nieuwe anti-cardshare maatregelen geven het nog allemaal een duwtje in rug...

 

Je moet maar een gezin zijn met 2 kinderen en bijvoorbeeld 3tv's. Wie wil er in godsnaam 3 abo's afdokken ?

 

Het volgende verhaal zal het aanbod zijn van internet en telefonie. Dan kunnen die mensen die zo naief waren om op het bod in te gaan noch es extra geld ophoesten...

 

Het is niet allemaal slecht wat Tv Vlaanderen doet echter sommige gehanteerde praktijken zijn echt wel bedenkelijk ....

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat men met anti-cardsharing bezig is, is inmiddels wel duidelijk.

Nu vraag ik me toch wel ernstig af of er ooit al iets concreets gezegd is dat vrije hardwarekeuze bij TVV aan banden gaat gelegd worden? Weet iemand dat, of blijft alles bij vermoedens en gissingen?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in Nederland is dit aan de orde van de dag.

De winkel doet veel werk om een nieuwe klant te krijgen en vervolgens word deze klant 2 weken later al gebeld door canal digitaal met de mededeling dat zij goedkoper zijn en dat ze beter rechtstreeks zaken kunnen doen.

De dealer is dan ook gelijk weer een klant kwijt.

Mochten er problemen zijn met de canal digitaal rommel zijn ze niet te beroert om te kijken welken dealer het dichts in de buurt zit om die met het probleem op te zadelen.

En dan vinden ze het gek dat ze klanten gaan verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vrije hardware zal naar mijn inzien nog wel een hele tijd blijven gezien het feit dat ze hun eigen top ( :rolleyes: ) ontvanger proberen te slijten.

 

Ik heb het hun persoonlijk in een mailtje gevraagd, ben eens benieuwd...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Holland kunt ge dat bellen stopzetten door mee te doen met "het bel mij niet register".

Bellen ze dan toch, krijgen ze een ferme boete.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn een bende eikels bij Tv-Vlaanderen.

Ik heb ook nog sat maar ben overgestapt naar Telenet das vele malen beter en makkelijker.

Nu gaan de reacties komen het is duurder, maar zoveel scheelt het echt niet hoor allemaal als je alles samentelt en het aanbod is ook groter bij telenet

Als je een full package neemt bij tv vlaanderen van 12 x 20.50€ =246€ voor een shamel pakket en veel problemen

Telenet tv is goedkoper als je een shake neemt dat ben ik zeker

Tevens heb je het voordeel dat als je wil mits bijbetaling zenderpaketten kan bijnemen zoals voetbal en filmnetten,en heb je geen geklooi met zenderfrequentiewijzigingen en zo

Ze kunnen de pot op bij *anaal digitaal en tv vlaanderen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze vorig jaar augustus definitief de deur gewezen . Hun internet met piekuur meter trekt op niks , hun digibroldozen ook niet . En goedkoper ook niet , bijlange niet . Ook al kijk je digitaal betaal je nog het analoge kabel abbo ( iets van 15€ pm , daar heb je bij tvv al bijna het toppaket voor ) . Dan nog een huur voor dit , extra pakketje daar , tja dure vogels in mechelen hoor .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja telenet zijn echt dure vogels. Mijn ouders zullen binnenkort nog 19 zenders via telenet voor 15 euro de maand hebben. Ze zijn helemaal niet geintresseerd in al dat HD gedoe, maar moeten intussen ferm betalen voor het schamele aanbod. Mijn pa zal nu wel binnenkort zijn wekelijkse "match of the day" op BBC1 kwijt zijn. Ik stelde hem voor om een schotel te plaatsen op astra 2, maar dat vinden ze allemaal te ingewikkeld op hun leeftijd (85j) en houden het liever bij het oude.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja telenet zijn echt dure vogels. Mijn ouders zullen binnenkort nog 19 zenders via telenet voor 15 euro de maand hebben. Ze zijn helemaal niet geintresseerd in al dat HD gedoe, maar moeten intussen ferm betalen voor het schamele aanbod. Mijn pa zal nu wel binnenkort zijn wekelijkse "match of the day" op BBC1 kwijt zijn. Ik stelde hem voor om een schotel te plaatsen op astra 2, maar dat vinden ze allemaal te ingewikkeld op hun leeftijd (85j) en houden het liever bij het oude.

Ja telenet zijn echt dure vogels. Mijn ouders zullen binnenkort nog 19 zenders via telenet voor 15 euro de maand hebben. Ze zijn helemaal niet geintresseerd in al dat HD gedoe, maar moeten intussen ferm betalen voor het schamele aanbod. Mijn pa zal nu wel binnenkort zijn wekelijkse "match of the day" op BBC1 kwijt zijn. Ik stelde hem voor om een schotel te plaatsen op astra 2, maar dat vinden ze allemaal te ingewikkeld op hun leeftijd (85j) en houden het liever bij het oude.

 

wat wil je we leven in 2012 en iedereen moet mee met de moderne tijd,willen of niet

voor bijna hetzelfde geld heb je een digibox en veel meer kanalen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze vorig jaar augustus definitief de deur gewezen . Hun internet met piekuur meter trekt op niks , hun digibroldozen ook niet . En goedkoper ook niet , bijlange niet . Ook al kijk je digitaal betaal je nog het analoge kabel abbo ( iets van 15€ pm , daar heb je bij tvv al bijna het toppaket voor ) . Dan nog een huur voor dit , extra pakketje daar , tja dure vogels in mechelen hoor .

 

met de box heb ik nog nooit problemen gehad,en als die defect is krijg ik direct een nieuwe

voor 15€ het toppaket ,het is er 21€ en je hebt veel minder zenders,fta zenderers ja dan heb je er meer

en je installatie van sat die is ook duur hoor ,want die prulboxen van hun zijn ook maar brol

bij tv vlaanderen kennen ze zelfs een + en canvas + niet

en extra pakketen daar kies je zelf voor

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als bij tn de digibox de geest geeft ben je nog eens sowieso al je opnames kwijt.Tenzij je fan bent van interactieve tv zijn mijns inziens de digibrol mogelijkheden toch nét iets beperkter.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...