Ga naar inhoud


Lastig gevallen door 0208893048


sattools

Aanbevolen berichten

Hallo, vandaag al meerdere malen lastig gevallen door 0208893048.

Geen idee van wie het is, telefoon gaat één keer over, lukt het om op te nemen, dan word er niets gezegd.

Heb het nummer gegoogeld maar kom eigenlijk dezelfde reacties tegen. Schijnt als je terug belt je een Franse voicemail krijgt, uiteraard niet geprobeerd. Ze bellen bij tij en ontij.

 

Iemand een idee van wie het nummer is?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ooit lang last van uiteindelijk franse inbeller. Police Nacional in Parijs erop. Mijn nummer op de robtsoftware van pompstation aldaar dus. Bij elke storing ik uit bed gebeld.

Die inbeller kan doorgelust staan op nederlands nummer die op jou staat.................................... Koste mij 2 jaar om het op te lossen.

 

Techneut in omgeving ooit gehad die je geintje draait???

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan de belcomputer zijn van een callcenter. Die bellen je op, laten vervolgens niks van zich horen en verbreken de verbinding.

Zeer vervelend. Daar heb ik ook eens last van gehad, dit bleek toen T-Mobile te zijn. Ik kreeg ze uiteindelijk aan de lijn en heb sindsdien bij die stalkers nooit meer wat besteld.

Meld je ook af bij het bel-me-niet register als je dat nog niet gedaan hebt.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fax zou kunnen, maar als een ontvangende fax opneemt, piept die dan niet eerst 'hallo met wie?' alvorens de verzendende fax zijn hele verhaal uit piept? Kreeg ook de tip van +20 nummer maar dat is het niet, het is een nl nummer uit amsterdam. En wat betreft callcenters, die bellen toch anoniem? Alvast dank voor het meedenken!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit last gehad van een vrouwmens dat telkens belde en bleef volhouden dat ze m'n zuster was.

 

Ik bel met een Fritzfon en kan hiermee in het modem wel inkomende nummers blokkeren.... reuze handig soms :)

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit last gehad van een vrouwmens dat telkens belde en bleef volhouden dat ze m'n zuster was.

 

Ik bel met een Fritzfon en kan hiermee in het modem wel inkomende nummers blokkeren.... reuze handig soms :)

 

Ja, je zal het maar meemaken. Wel sjiek de friek dat je in zo'n Fritzfon ook inkomende nummers kan blokkeren.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het betreft een nummerreeks van Ziggo.....

 

  • Nummerreeks
    020-8890000 t/m 020-8899999
  • Status
    ico-toegekend.gif Toegekend
  • Bestemming
    01, 02, 03, 04, 05, 07 - Geografische nummers
  • Toegekend
    10-04-1998
  • Aanvraagnummer
    133
  • Relatienaam
    Ziggo B.V.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...