Ga naar inhoud


heractivatie


dusty

Aanbevolen berichten


Heb onlangs ook dit probleem gehad met mijn 2e kaart. Waarschijnlijk is dit probleem ontstaan na de laatste coderingswijzigingen bij CD om het illegale kijken moeilijker te maken. Helaas wordt ook de goedwillende CD klant hiermee gedupeerd. Heb inmiddels begrepen dat e.e.a. ligt aan mijn gebruikte CI module ( een Powercam ), die overigens een tijd lang prima de periodieke kaartupdates verwerkt had, helaas tot voor kort ! Na mijn klachten bij CD ( per E mail en telefonisch ) hebben ze mijn 2e kaart weer verlengd. Alleen vrees ik nu dat het na de vervaldatum weer voorbij is en ik dan mogelijk zelf weer moet ( laten ? ) activeren. Ik baal er van dat CD mij op deze manier weer eens op kosten gaat jagen omdat ik op zijn minst een andere module zou moeten aanschaffen ( de Aston, kosten ca. 80 euro ). Ook een bekende kreet van CD is dat je anders maar een z.g. " CD-gecertificeerde " tuner moet aanschaffen. @Dusty, heb je zelf al eens geprobeerd om jouw 2e kaart te heractiveren ( telefonisch of per computer ) ?

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe update je de hoofdkaart?

 

Anders stop je toch elke maand even je 2e kaart een nachtje in je eerste ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mijn powercam heeft de laatste update, dat kan het probleem niet zijn. De module werkt verder redelijk

tot goed op mijn TF7700HSCI. Het enige vervelende punt is dat deze cam de periodieke kaartupdates

van CDS niet meer verwerkt. De tip van ceesv om de 2e kaart dan maar tijdelijk in de hoofd-ontvanger

te stoppen ( met de onovertroffen Aston module ! ), werkt prima ! Het is wat extra werk maar hier kan ik

nog wel mee leven. Wel heb ik mijn klachten kenbaar gemaakt bij CDS en meteen doorgegeven dat ze

niet veel meer van dit soort fratsen moeten uithalen. Ik ben nl. niet meer van plan om op deze manier

nog extra te investeren in mijn schotel installatie, de grens is hiermee bijna bereikt. Hoewel de kabel ook

zijn tekortkomingen zal hebben, is dat nog altijd een gemakkelijke en snelle optie !

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...