Ga naar inhoud


OpenRSI!!!!!!!!!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten


Update: het is inmiddels gelukt om terug te keren in tv-mode.

Als je de pingflood keymap geinstalleerd hebt uit post #76 dan werkt het als volgt:

 

- naar radio-mode is de 'tv-radio' mode

- terug naar tv-mode is eerst de kanalenlijst naar voren roepen met 'ok' en dan op 'tv/radio' drukken. De TV-keuze lijst komt dan weer voor.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: het is inmiddels gelukt om terug te keren in tv-mode.

Als je de pingflood keymap geinstalleerd hebt uit post #76 dan werkt het als volgt:

 

- naar radio-mode is de 'tv-radio' mode

- terug naar tv-mode is eerst de kanalenlijst naar voren roepen met 'ok' en dan op 'tv/radio' drukken. De TV-keuze lijst komt dan weer voor.

...en als je die pingflood keymap niet gebruikt kom je terug in tv mode door eerst de kanalenlijst op te roepen met pijl omhoog en daarna op resolution te drukken. Ik was (op een ander sat forum) degene die ditzelfde probleem had. Vandaar :-) aangepast door BigDaddyo
Link naar reactie
Delen op andere sites

De images die gemaakt zijn zijn op basis van OPENPLI.

Alles werkt het zelfde met uitzondering van een beter functionerende MEDIA CENTER.

 

Er wordt gezegd dat door jullie aanpassing van het Media Center, de Uitzending Gemist plugin van de Xtrend niet functioneert.

De Xtrend UG-plugin werkt bij mij zonder problemen (ik bedoel, geen groene schermen), behalve de weergave van de uitzending zelf, die wordt door de ingebouwde mediaplayer van OpenRSI inderdaad niet weergegeven.

Is een missende codec misschien de oorzaak ? Kan dit nog worden aangepast ?

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

M_Z

Ik gebruik oscam als server en MGcamd als client op mijn azbox, als je snelle zaptijden wil, bijvoorbeeld van een van de nieuwere ontvangers van deze tijd ipv een eerste generatie dreambox 800, dan zou ik je dat aanraden, dan doet de azbox niks onder ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer ook deze firmware te installeren, ik heb het volgende gedaan Azup v2.1.6 opgestart plus patch e.2 gedownload + patch_kernel e2.

maar be box geeft de mededelling You have OLd kernel in your AZBox Hoe nu verder?

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten Azup 2.1.6?

Eerst 'only kernel' aangevinkt en dan de patch_kernel.e2 laden

daarna azbox weer in rescue mode brengen en patch.e2 flashen met het vinkje bij 'copy kernel' uit.

 

Zo heb ik het gedaan en loopt goed. Kom van RTi1.6.0.

 

Succes!

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb waarschijnlijk iet niet goed gedaan ik kom niet meer in de Box bij het aanzetten blijft de Box hangen op Booting en doet niets meer ik zie de box ook niet in mijn FTP prog.

Heeft iemand een idee hoe nu verder?

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb waarschijnlijk iet niet goed gedaan ik kom niet meer in de Box bij het aanzetten blijft de Box hangen op Booting en doet niets meer ik zie de box ook niet in mijn FTP prog.

Heeft iemand een idee hoe nu verder?

afred.

Hallo,

 

Azbox uit, volume knop + inhouden, Azbox aan en als het goed is kom je nu in rescue mode. Zo niet dan is dnek ik je bootloader defect. Dan word het iemand zoeken die dat kan fixen.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie image inderdaad, helaas merk ik nog steeds dat opnames afspelen stopt na 20-30 sec. Een bug ook aanwezig in rti 1.6.0.

Installeer ik nu iets verkeerd of moet dit met nieuwe opnames verholpen zijn?

Ik kan dit bevestigen, ik heb het met mijn Premium ook.

Timeshift loopt ook vast.

Ook blijft de HD draaien en gaat niet in sleep stand. Hebben meer mensen hier last van?

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnames afspelen met MC gaat goed

HDD spindown is gefixed in de laatste releases ff software update in menu doen

 

Timeshift heb ik niet getest maar zal net zoals de plugin van MZ gebruik maken van gstreamer daar wordt aan gewerkt

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb last met de mediaspeler, dat ik halverwege de film de ondertiteling beter kan uitzetten, want dan begint deze ineens 30 seconde tot een minuut vooruit te lopen, maakt niet uit of het een iso of vob file is. Heb een stuk of 4 films gekeken, heb er met mijn vuduo geen last van. Bekend probleem?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...