Ga naar inhoud


Problemen webradio


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik wil graag de laatste uitvoering van webradioFS er op zetten. Nu staat er 5.71 op die niet meer werkt.

5.71 er af gegooit. Nu heb ik de nieuwste versie gedownload 7.28 en via DCC op de linker kant neergezet onder HDD.

Als ik dan naar menu, instellingen, softwarebeheer, lokale extensie, harde schijf aanklikken en dan moet FS daar toch staan.

Klik deze aan dan het "geen weer te geven bestanden op dit medium gevonden".

Ik weet niet wat ik fout doe, ben de hele zaterdag aan het proberen, geen succes.

Kan iemand mij de juiste weg wijzen hoe dit op te lossen.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hans,

 

Als je de webradio start vraagt ie dan niet of je wilt updaten? Volgens mij met groene update knop nieuwe update binnen halen en opnieuw de dreambox startten, klaar.

 

Handmatig:

Met DCC de webradio.ipkg vanaf de pc verplaatsen naar de map temp/

daarna zal je ergens de webradio.ipkg met blauwe of groene knopkunnen installeren.

Ikzelf heb een VU+ dus ken de methode met een dreambox niet.

 

Volgens mij had je er al eens eerder problemen mee maar die waren toch opgelost.

zie hier.

 

Hallo vGnp

 

Heb ik gedaan. Zoeken, zoeken. En het is voor elkaar.

Ik heb Webradio voor elkaar. Bedank, bedankt allemaal. We gaan nu verder.

Er zit waarschijnlijk ergens een komplete muziek en muziekzenderlijst ergens. Nu zie 4 muziek albums waar ik uit kiezen kan.

Hoe kan ik muziek en muziekzenders vinden

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chevrolet

 

Ik heb de ontvanger na 2 dagen wroeten helemaal in orde gekregen.

Wat betreft je opmerking over de problemen heb je helemaal gelijk. Maar deze ontvanger was van een kennis van mij die mijn ontvanger heeft gezien.

Is daar helemaal verliefd op geworden. Hij heeft er zelf één aangeschafd die ik in orde mocht maken. Vandaar.

Je opmerkzaamheid is erg goed. Ik leer hier veel van.

 

Groet Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans,

 

Als je op onderstaande tekst googled zal je e.e.a.(link) vinden dat leerzaam kan zijn voor je.

Ik wil de link zelf niet plaatsen vanwege mogelijk commercieel belang vandaar.

 

suc6

 

Tekst:

Hoe gebruik ik Dreambox Control Center?

Programma geschreven door BernyR, handleiding door dreamedge en Angel

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Weer dat probleem met Webradio,Zodra ik op de gele toets (verander)druk en naar Genres ga En wil daar een radiostation kiezen krijg ik weer het groene scherm.Crashlog.En dat gebeurd na een update die het programma zelf aankondigt dat er een nieuwe update is.En dat is niet het geval als ik nu een oudere versie er overheen kopieer. Dus werk ik met een oudere versie heb ik hier geen probleem mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...