Ga naar inhoud


trojan via sat4all?


Codx

Aanbevolen berichten

Wel java, geen java. Ik weet het niet. Ik kreeg wel de melding dat java.exe gestart werd.

 

Overigens kun je veilig Oracle java volledig van je PC verwijderen als je geen java applicaties gebruikt. Scheelt een hoop bagger en performance.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat is zo slecht nog niet eigenlijk.

Heb liever een iets strengere aanpak van websites dan een te lakse aanpak.

 

En helaas was het hier nodig.

 

Dus als zij vinden dat het niet veilig is dan zal het best zo kunnen zijn totdat ze zeggen dat het weer ok is.

En totdan is het de volledige verantwoordelijkheid van de bezoeker (waaronder ikzelf) om te beslissen om die waarschuwing te negeren of niet.

En zo te zien zijn er zeer veel die het ook genegeerd hebben hehe.

 

Tja, het duurt even voordat google 't door heeft en dan zijn er intussen een aantal ervarings deskundigen

die al weten dat ze aanval bestendig zijn. Als dat ding elke minuut was afgegaan waren we wel weggebleven.

 

Dus of het dan eigenlijk iets heeft uitgehaald ben ik dan ook weer niet zekers van :)

 

Het zet absoluut meer druk op de ketel.

 

Volgens mij hebben Chrome gebruikers geen last gehad? Misschien omdat in Chrome java uitstaat en je een melding krijgt om java te activeren?

 

Merkwaardig genoeg heb ik met chrome nooit zelfs maar wat gemerkt dus ook die melding om het te activeren niet.

Maar 't kan zijn dat ik chrome niet lang genoeg gestest heb. Eerder merkte ik 't ook niet met Firefox en later weer wel.

 

Overigens ging bij mij elke keer als 't virus toesloeg het Java console af met enkel een onduidelijke verwijzing naar

die ...\temp directory om dan weer automatisch te verdwijnen. Dan wist je al, zometeen komt AVG aan de bel trekken.

 

Kan ik nog even antwoord krijgen welke add-on sat4all wil laten runnen? Ik wordt horendol van die alert.

"An add-on for this website failed to run. Check the security settings in Internet options for potential conflicts"

Ik heb alles opengezet (met prompt voorzover nodig) maar hij blijft komen, elke keer als je een pagina opent.

(Ik weet 't, tis IE8 maar ik kan nu eenmaal niet meer zonder de Google Toolbar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...