Ga naar inhoud


trojan via sat4all?


Codx

Aanbevolen berichten

Ik gooi net sat4all open en gelijk krijg ik de melding of ik ipiw.exe toegang wil geven door de firewall.?? En 2 seconden later komt microsoft security essentials met een melding dat die de toegang heeft geblokkeerd.

 

Er staat geen andere sites open en mijn PC staat al de halve dag aan dus het lijkt er sterk op dat jullie rommel verspreiden op dit moment.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou hier dus wel de w32.opfuscator.vp gevonden en inmiddels verwijderd. Als ik nu opnieuw naar de site ga krijg ik geen melding maar misschien is het niet van sat4all zelf maar via content die vanaf derden wordt geladen.

 

Misschien voor de admins toch een puntje om naar te kijken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik hier ook Microsoft security essentials... en de firewal van Comodo. Niets... ik denk dus dat je besmet bent op een andere site, óf je hebt een bijlage gedownload op de site hier... maar zou dan de eigen beveiliging van sat4all die niet ontdekt hebben??

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebben jullie geluk denk ik, ik krijg nu ook geen meldingen meer. Misschien was het maar even. Ik zit zelf in de IT en ik heb geen enkele aanwijzing gevonden op het systeem dat het een andere bron betreft dan deze site vrees ik. (uitsluiten kun je nooit natuurlijk) Maar het is ook wel heel toevallig dat het gebeurd op het moment ik sat4all open. (het laden duurde ook wat langer)

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze melding krijg ik sinds vandaag via Avast als ik in favorieten aanklik op sat4all.com.

Niet op enige andere side uit favorieten.

Infection Details

URL: http:// de230t.dyndns-server.com/de/s1 Process: D:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox... Infection: URL:Mal

 

Boel gescand met Avast maar geen beestje.

aangepast door winwiz
url niet meer klikbaar gemaakt om problemen voor anderen te voorkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En verdomme weer... systeem is 100% clean, ik ga nog geen 2 minuten geleden naar sat4all en meteen weer deze melding.

 

En de map waar dit bestand staat is echt net aangemaakt op het systeem en niet eerder.

post-36600-0-51843600-1334068462_thumb.jpg

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebben jullie geluk denk ik,

 

Of onder de valse indruk dat ze goed beschermd zijn.

 

ik krijg nu ook geen meldingen meer. Misschien was het maar even. Ik zit zelf in de IT en ik heb geen enkele aanwijzing gevonden op het systeem dat het een andere bron betreft dan deze site vrees ik. (uitsluiten kun je nooit natuurlijk) Maar het is ook wel heel toevallig dat het gebeurd op het moment ik sat4all open. (het laden duurde ook wat langer)

 

Ook AVG Antivirus Free waarschuwt hier voor dreigingen.

Gisteren 2x vanuit c:\documents ... \application data\ met eigen mappen waarbij het systeem zelfs opnieuw opgestart moest worden.

Vandaag vanuit c:\documents ... \temp\ met dreigingen die gewoon gedelete kunnen worden.

 

Tot nog toe alleen met IE8 vastgesteld, (nog) niet met Chrome en Firefox.

 

Kan iemand me trouwens zeggen welke addon Sat4all wil runnen?

IE8 blijft daarover protesteren ondanks meerdere strooptochten door de privacy settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu even met firefox ingelogd maar ik zat met IE9 op Windows 7 met volledig geupdate systeem.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit vast aan XP en ben een veelgebruiker van de Google Toolbar die helaas alleen met IE samen werkt.

 

Het vervelende is dat die trojans even een pauze nemen waardoor je niet met zekerheid kunt zeggen of het nu 'hieraan' of 'daaraan' ligt.

 

Overigens, heeft er al iemand op de 'Waarschuw ons!' knop gedrukt?

aangepast door BeefRWijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet 100% zeker het komt via deze site en geen andere hoor.

 

Trouwens heren admins, er moet wel actie ondernomen worden !!!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...