Ga naar inhoud


Annuleer knop bij bewerken...?


Sjattuh

Aanbevolen berichten


Is toch ook niet nodig als je niks veranderd? :grin:

 

HCO.

 

Ja dat is dan ook weer een goed argument... maar soms herlees je een posting, denk je 'oh even dat aanpassen', en na het aanpassen komt het niet zo eruit als dat je het in gedachten had...

 

Ach ja het zal wel zo een 1x per 1000000 voorkomend probleem zijn, maar ik dacht meld het maar.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Ach ja het zal wel zo een 1x per 1000000 voorkomend probleem zijn, maar ik dacht meld het maar "

 

en toen wou je die gedachte weer deleten ? ;)

Maar je hebt gelijk : het is me ook al overkomen en het enige wat je dan kan doen is snel iets anders (on-)zinnig neerschrijven : anders kom je er niet uit .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je niet op "plaatsen" klikt gebeurd er niks, en blijft je oude bericht zoals hij was.

Dus als de voorvertoning je niet bevalt, klik je gewoon naar de startpagina o.i.d. en veranderd er dus niks.

 

HCO.

 

P.S. er is dus wel een "annuleer" knoppie, staat naast "voorvertoning van bericht"

aangepast door waterstofcyanide

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat naast "voorvertoning van bericht

 

tja , maar wij zijn altijd zo zelfverzekerd dat we geen voorvertoning willen :whistle: , en als het dan toch fout is , dan willen we soms met het schaamrood op de wangen :P dat onding weer verwijderen : en dat gaat dus niet :angry: . Maar dat zal ook wel zijn reden hebben : stel dat je iets verwijderd terwijl er net iemand op reageert dan krijg je weer zo'n toestanden . :confused:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja, nu kan je het tot 15 minuten wijzigen, maar niet verwijderen.

 

Het nadeel van het toelaten van dergelijke wijzigingen is dat daarna topics volstrekt onleesbaar/onnavolgbaar kunnen worden.

 

Dit topic ging echter over een annuleer-knop en die lijkt mij overbodig. Als je toch niet wilt bewerken, ga je gewoon weer (terug) naar de indexpagina.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...