Ga naar inhoud


Probleem met 7020HD


h5550

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze dreambox-dvb-modules geinstalleerd met Dreambox control center E2 (ipkg packages) en het werkt nu perfect met OpenPLi-3.0-beta-dm7020hd-20120712.nfi wink.png

 

Hier de url: dreambox-dvb-modules_2.6.18-7.4-dm7020hd -20120706-r0_dm7020hd.ipk

 

Vrg,

Rudy

 

Geldt dit ook voor de Dreambox 7020HD met nog de 1.6 versie..?

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zijn de problemen nu opgelost als je de laatste versie van OpenPli (2) erop (7020HD) zet?

 

(bij sommigen doet ie het en bij anderen blijkbaar niet)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

wortellica, ok...

 

 

Anderhalve maand had ik zo'n gelijkaardig probleem en dat was toen ook opgelost met de laatste versie te flashen. Maar sinds een tweetal weken doet het zich opnieuw voor. Vind het toch maar raar. Maar soit, zal een dezer eens de op dat moment meest recentste op zetten.

 

Vraagske; hoe lang werkt het nu bij jou?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even de laatste OpenPli er op gezet; en alles lijkt (voorlopig) weer te werken. (meermaals zappen)

 

We leven op hoop. :)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb volgens mij het zelfde probleem. Heb een nieuwe DM7020HD met Oozoon en Cccam 2.3.0/2.2.1. Direct na installatie alleen beeld na reboot (na 5 minuten/ kwartier weg). Het leek zelfs of het eerder fout ging als ik een HD zender opzette. Eergisteren na uitvoeren automatische update van Oozoon had ik helemaal geen beeld meer. Ook reboots helpen niet meer.

 

Als ik kijk op de in komende lijn van de newcs zie ik dat de DM7020HD verbonden blijft als ik hem op BVN heb. Zodra ik een zender opzet met code dan verbindt de 7020HD om de 5-10 seconden. Ik vermoed dat de CCcam permanent aan het crashen/restarten is.

 

Zal dit weekend het advies van Tuurtje uitproberen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Goede morgen

 

Sinds gisteren (na een verkeerde handeling van de gebruiker ;)/satscan terwijl een dvbt-opname liep) deed het probleem zich weer voor.

Nu denk ik het op te lossen door de laatste 2.1 te flashen, maar dan blijf ik natuurlijk wetende dat het zich vroeger of later opnieuw voordoet :(!

Vermoedelijk wordt het eens tijd om over te stappen naar OpenPli3.0 :crazy: . Nu lees ik vooral ervaringen over het gebruik van 3.0 bij dm8000 en 800se- gebruikers. Hoe staat het nu in feite bij de gebruikers van de 7020HD? (btw/offtopic: ik heb het gevoel dat (en sorry mocht dit verkeerd worden opgevat) het merendeel van de "ervaren dreamboxfanaten" of een 800(0) heeft of uitgeweken is naar een ander merk; of heb ik het hier helemaal verkeerd?) Andere mogelijkheid is dat er bijna geen problemen zijn met de box, want dat is ook zo! (buiten dit vervelende zaakje natuurlijk)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig (maar het draait hier nog maar 10 uren) werkt alles idd weer zoals het moet. (blijkbaar een ongegronde vrees om over te stappen ;)) Zappen kan weer "onbeperkt".

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...