bijrijder Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 Hallo, ik gebruik open-pli 2.0 naar alle tevredenheid echter stopt het signal van de 800hd soms zomaar Ook bvn staat dan op 0.0 na opnieuw opstarten is alles weer ok.ik denk dus niet dat het aan de schotel ligt. Weet iemand raad ? Bijrijder.
Loui (K) Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 (aangepast) Ow ik dacht dat het aan mijn DM lag,maar nu ben ik dus niet de enige.zal wel weer bij canaaldigitaal iets zijn wat ze weer veranderen. Maar jij gebruikt nog Openpli 2.0 ik zou eens aan een update denken intussen zijn er veel dingen veranderd in de Image dus Probeer de OpenPli 2.1 maar eens en een nieuwe zenderlijst doet ook wonderen. 27 juli 2012 aangepast door Loui (K)
bijrijder Geplaatst: 27 juli 2012 Auteur Geplaatst: 27 juli 2012 @loui(k) moet daar eerst een andere bootlader voor in geladen worden ? Wil je misschien een link plaatsen hoe dat gaat ? Gr. Bijrijder.
Loui (K) Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 (aangepast) @loui(k) moet daar eerst een andere bootlader voor in geladen worden ? Wil je misschien een link plaatsen hoe dat gaat ? Gr. Bijrijder. http://www.sat4all.c...e/#entry2097122 Kijk hier staat wat je moet doen. 27 juli 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen