Canal digitaal op dreambox
-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Boerenjong
Hallo,
Ik probeer een Dreambox HD 800 voor iemand te flashen met nieuwere firmware. Echter het lukt me niet om de file te flashen. Ongeveer 55 MB . Er komt een melding dat de file te groot is.
Wat kan ik er aan doen dat het wel zou kunnen lukken
Grtz
-
Door Mimisiku
Dochterlief heeft mijn oude DM800HD in gebruik (kabeltuner CTU1216Mk3 Philips). De backupstick is ze uiteraard kwijt geraakt. Stroomuitval en ja hoor!! Box firmware gesloopt..
Heeft er iemand nog een image (liefst OpenPli) waar CCcam 2.3.0 in zit? Kan ik hem weer tot leven wekken. Het gaat om een originele DM800 géén clone...
-
Door Ome Merde
ppl, lang geleden ..
ik heb nog een prehistorische dm800hd uitstaan welke volgens mij de geest gegeven heeft.
af en toe boot het kreng en dan werkt ie ook maar 9 v/d 10x werkt ie niet en blijft ie op
dhcp hangen (in het display). is een echte (geen clone).
flashen werkt dan ook niet. ben ook bang dat, wanneer hij wel in flashmode komt hij alsnog
vastslaat en dus enkele reis bak 11 rest.
iemand een idee ? heb geen seriele poorten meer op m'n hardware dus flashen op die
manier gaat hem niet worden.
hulde,
merDe
-
Door Simoneoeroetgerink
Heb een dreambox dm800hd heb tv via caiway kabel Twente maar als ik op kabelscan druk zecht hij al gelijk zoeken mislukt
Hij zoekt de zenders niet of hij vindt niks of hij zecht zoeken mislukt
-
Door Daan
Even een vraag heb op mijn dm8000 2 sateliet tuners kan ik een kabel van tuner 2 naar mijn tv aansluiten, tv heeft ook satelietaansluiting het kan ook direct van de schotel wil ook gewoon via de box kijken gaat mij beetje om de uhd kanalen enz.
-
Door MySat
Mijn originele Dm800 werkt prima. Via Openpli 2.1 probeer ik de optical output werkend te krijgen omdat deze ontvanger nu aan een monitor hangt. De gewenste uitkomst is dat de digitale audio via een (chinese) converter, naar een versterker input gaat. Input is gechecked en werkt 100%. Toch geen audio hoorbaar. Heb al gespeeld met de AC3 downmix en het internet afgestruind, maar nog geen oplossing. Heeft iemand een tip ?
-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen