Ga naar inhoud


dichtgetimmerde Speedtouch 780WL openen


TimmySat

Aanbevolen berichten

Ik heb een door KPN dichtgetimmerde Speedtouch 780wl oftewel Experiabox.

Weet iemand een manier om die te openen, evt met het gebruikersnaam/wachtwoord [zonder solderen en openen, als het kan ;)]

 

Alvast bedankt

Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000

Al ontvangen: Astra's, Hotbird.

Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's
-----------------------------
Timmy®

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook nog dergelijke gehad,die zijn slecht,en dichtgetimmerd.2 belgische operators gebruiken die hier.ik heb ook eens een dag bezig geweest via google,met diverse zoektermen,en heb die ook nooit open gekregen.nu kies ik bewust providers die open modems gebruiken.

p.s.meestal is het wel mogelijk om poorten open te zetten,maar is nogal ingewikkeld.maar misschien help de database hier wel,die aanwezig is om poorten te openen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben we al eens zo'n geval besproken in het verleden en was dat van buiten af geadministreerd routertje niet te openen voor de klant nog met firmware nog met telnet commando's.

Maar dat was al weer 4 jaar geleden, dus ik kan het mis hebben -> toch even de oude draad opzoeken.

ciao

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaard bij KPN is het ip 192.168.1.254 met loginnaam: kpn en ww: admin

 

Dat heb ik idd ook geprobeerd maar dat is een combinatie voor de klant.

Ik moet de echte superuser hebben. Anders kan ik hem niet instellen.

 

Jammer, want nu kan ik dat ding naar de milieustraat brengen ipv gebruiken als voipgateway.

Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000

Al ontvangen: Astra's, Hotbird.

Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's
-----------------------------
Timmy®

Link naar reactie
Delen op andere sites

reset via button en dan is het wachtwoord Administrator.Is standaard bij alle speedtouch modems/routers.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...