Ga naar inhoud


Beeld staat steeds even vast?


afred

Aanbevolen berichten

Mijn beeld bevriest steeds een aantal sec, dan heb ik weer even beeld en dan bevriest deze weer een tijdje?

Ik draai Openpli 2.1 met cccam 2.2.1,

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb niet veranderd dit is spontaan ontstaan!

Afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn beeld bevriest steeds een aantal sec, dan heb ik weer even beeld en dan bevriest deze weer een tijdje?

Ik draai Openpli 2.1 met cccam 2.2.1,

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb niet veranderd dit is spontaan ontstaan!

Afred

 

heeft hij wel een c+ kaart

zie bericht Ik draai Openpli 2.1 met cccam 2.2.1,

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk met CD kaart lokaal deze wordt intern ge schared met twee andere boxen. ik heb Cccam 2.3.0 geprobeerd maar het zelfde resultaat.

Met de ziggo kaart heb ik geen problemen deze werkt ook op de andere boxen.

 

Even een vraag gaat de ziggo kaart ook via de Cccam?

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier hetzelfde probleem, heb een tv vlaanderen kaart

gebruik nemesis met cccam 2.3.0 op een dreambox 8000 met interne share naar dream 7025

met oscam is het hetzelfde

heb zo de indruk dat het rond 19u30 begint en na anderhalfuurtje weer weg is

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Azbox staan met originele firmware en daar heb ik op de kaart wel continu beeld.

Ook op de Azbox met OpenPli (waar ik dan de CD kaart in stop) heb ik beeld, het probleem doet zich voor op de DB 7020HD?

 

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

De box stond na 12 uur draaien weer vast eigenlijk help er niets ook het aan en uit schakelen van de box helpt niet, gewoon geduld hebben tot dat hij het weer gaat doen vanmorgen rond 09.00 uur had ik weer beeld en nu tijdens dit schrijven draait de box nog steeds( ik vind het maar raar).

Ik heb de box ook nan het netwerk gehaald maar dat helpt niets.

 

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk staat de kaart in een gedeeltelijke strafmodus als gevolg van de anti-share acties van CDS/M7.

Zorg dat je daarom je CCCam.cfg hierop aanpast, zeker als er met meerdere boxen gekeken wordt, dan is die strafmodus zeer waarschijnlijk.

 

 

Om je kaart uit deze strafmodus te halen, stem gedurende een uurtje of op NED-1 SD met de box waar de kaart inzit, zorg gedurende deze tijd ervoor dat andere boxen GEEN gebruik maken van deze kaart, er mag dus alleen naar NED-1 SD gekeken worden met één box.

Gebruik hiervoor CCcam 2.3.0

aangepast door Henksat

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk staat de kaart in een gedeeltelijke strafmodus als gevolg van de anti-share acties van CDS/M7.

Zorg dat je daarom je CCCam.cfg hierop aanpast, zeker als er met meerdere boxen gekeken wordt, dan is die strafmodus zeer waarschijnlijk.

 

 

Om je kaart uit deze strafmodus te halen, stem gedurende een uurtje of op NED-1 SD met de box waar de kaart inzit, zorg gedurende deze tijd ervoor dat andere boxen GEEN gebruik maken van deze kaart, er mag dus alleen naar NED-1 SD gekeken worden met één box.

Gebruik hiervoor CCcam 2.3.0

 

Is dit weer een nieuwe truc om Cs te pesten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...