Ga naar inhoud


wilkommen bei carmen,sta perplex van behulpzaamheid v/d mensen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

veel nieuwe vlaamse programma's gestart vandaag,maar ik heb ze gelaten voor wat ze zijn,en tezamen met mijn ouders en nu verder alleen,ze zijn gaan slapen,gekeken naar zdf wilkommen bei carmen.

er was een inzamelactie (ik denk voor kanker?is er iemand die het weet?) en er is daar veel gestort geweest,ik weet dat je duitsland niet zo kan vergelijken,met belgie,maar als ik zo keek,had ik het gedacht,dat de duitsers meer aan elkaar hangen,dan vlamingen.heb daar een groep zien optreden,en daar was zelfs een rolstoelgebruiker bij.ik ga misschien wrevel loswrijven bij bepaalde,maar ik heb meestal een ontspannender televisie avond als ik naar een duitse zender kijk,dan naar één van onze vlaamse.ik versta nu heel weinig duits,maar ja,toch heb ik een heel andere kijk bij duitse tv ipv vlaamse tv.vergelijk nu maar eens een vlaams muziek programma bij een duits?bij mij zijn die duitse muziekprogramma's beter dan vlaamse,maar ja,dat is mijn mening.

en vooral,je moet via satelliet niet betalen voor de duitse.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


er is niks voor niks gezegd geweest 15 jaar geleden,dat vlaanderen te klein is voor zelfstandige commerciële tv.

hier in ons molshooplandje, hebben we 2 delen,waar iedereen,zijn eigen zenders heeft.hoe groot is dat dan.als je dat dan bekijkt in duitsland,die zoveel groter is,dan besef je wel,dat ze daar meer geld voor hebben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook makkelijk, de publieke Duitse zenders krijgen per jaar zo rond 10 miljard aan inkomsten via de GEZ. Daarbij komt dat Carmel Nebel het schlager publiek aanspreekt wat echt miljoenen voor de TV trekt .... dus dan kan je ook wat uitgeven.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...