Ga naar inhoud


Canaldigitaal Beëindiging


VuMAD

Aanbevolen berichten

Ook ik heb een mail gekregen over tarief verhoging.

Nu wil ik het ook Beëindigen.

Moet ik nu ook mijn tweede en derde kaart gaan afmelden.

Of gaan deze gelijk met de hoofdkaart stoppen.

Deze kreeg je toen voor een paar euro erbij.

En moet je eerst bellen of mag je gelijk het formulier opsturen.

aangepast door Johan45
Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk is het belachelijk dat je zoiets niet via de mail of online kan doen. Voor hun volstaat immers een mailtje ook voor een verhoging. Volgens mij is het gewoon rechtsgeldig als je het via de mail, is ook schriftelijk, doet en een bevestings mail krijgt. Maar goed risico maar niet nemen.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb alleen mijn hoofdkaart opgezegd, en automatische gaan de 2e en 3e kaart mee deze zijn gekoppeld aan je hoofdkaart.

Je kan tot begin oktober gewoonper telefoon opzeggen, ik heb de bevestigingen ook al gehad van cd 5 stuks en alle apart verstuurd foei.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook klaar mee, met CD dan! Na de afgelopen maanden verschillende keren zwart beeld te hebben gehad, in combinatie met de waardeloze klantenservice en prijsverhoging heb ik IP-TV besteld via glasvezel. Dat draait hier inmiddels probleemloos met HD pakket en ben - tot nu toe - zeer tevreden. Deze week ga ik met abo opzeggen.

aangepast door RiesB1968

Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik begin aardig van CanaalDigitaal te balen.

 

Alleen voor Sport1 een prijsverhoging van 9,95 naar 13,95 een verhoging van € 4,00 per maand oftewel 40 %.

 

Werkelijk te schandalig om over te praten

aangepast door Eilandcor

Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo lees zal de prijsverhoging CD niet veel op leveren.Ik heb hier ook mijn eredivisie live en Sport 1 opgezegd,met het opzeg formulier van deze site.

Kreeg reeds na 3 dagen een bevestiging van CD, met de datum waarop de programma's op zwart zouden gaan.

Sta er versteld van met welk gemak ze zelf een jaar contract de nek om draaien.

Als de consument tussentijds wil beeindigen moet hij van heel goede huize komen om dit te redden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...