Ga naar inhoud


5 maanden gratis HD


sattekop

Aanbevolen berichten

Leuke complottheorie, ik kan hem niet staven. Hoewel gezegd werd dat het de volgende dag geactiveerd zou worden... had ik al zo'n vermoeden dat het niet direct zou werken. Ik wachtte geduldig. Tegen maandag maar eens een heractivatie aangevraagd... geen effect. Op woensdag weer een heractivatie aangevraagd... direct beeld.

 

Ze zijn gewoon wat traag met activeren, bellen is niet nodig, enkel geduld en zo nodig een activatiepulsje.

 

Zit onder tussen al 12 dagen op een activatie of zelfs maar een reactie te wachten.

Zal voortaan dan ook maar zo traag met betalen zijn,ben dan binnen notime afgesloten denk ik.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat lijkt me sterk... de actie is 5 maanden HD vanaf 1 september en het vandaag pas de 9de.

 

Ik zou eens controleren of er in "Mijn Canal Digitaal" een linkje "HDTV-proefpakket opzeggen" aanwezig is, zo ja, staat het goed in de computers van CDS. Pas dan het oude vetrouwde recept toe: Afstemmen op BVN en heractivatie aanvragen. Vanzelfsprekend de softcamconfiguratie ook even controleren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gratis HD pakket heeft 1 dag goed gewerkt, daarna beeld weer op zwart, ik heb nu een her activatie aangevraagd want in de persoonlijke info van CD staat dat ik een tijdelijk gratis HD pakket heb.

Rebox 4000HD 2 x triax schotel 1 x Visiosat vaste opstelling Astra1,2,4A & Hotbird Draaibaar Stab100 inverto blacks Lnb's ontvangt 12 satellieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Voor mensen die graag wat goedkoper naar CD willen bellen, om zo optimaal van die gratis 5 maanden te genieten:

http://www.0900alter.../Canal Digitaal

Heb het telefoonnummer gebeld wat daar staat. Kreeg een bandje te horen dat het alleen vanuit het buitenland bereikbaar is.

Als ik (via een omweg) vanuit het buitenland bel, gaat het alleen maar over en neemt er niemand op. Misschien omdat het zaterdag is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...