Ga naar inhoud


5 maanden gratis HD


sattekop

Aanbevolen berichten

Ik heb aanbod gekregen voor 5 maanden gratis HD zonder verdere condities. Nu alleen problemen met CD om dit daadwerkelijk aan het werk te krijgen. Al verschillende keren gebeld.

 

Heeft iemand anders ook dit aanbod gehad en het inmiddels wel werkend gekregen?

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 15 augustus heb ik een mail ontvangen "Laatste kans, kijk 3 maanden gratis in HD"

Op 28 augustus heb ik een mail ontvangen "Ervaar zelf 5 maanden lang gratis het scherpste beeld van Nederland"

 

Er komt dus iedere 2 weken 2 maanden gratis kijken bij.

Als dit zo door gaat kijk ik over 2 weken 7 maanden gratis naar HD. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het ook niet, ik heb de juiste module, ontvanger en standaard werken Ned. 1 t/m 3 in HD, ik heb dit ingevuld n.a.v. de actie het ingang van 1 september maar werken ho maar... Het is niet mogelijk om opnieuw de actie in te vullen .

Rebox 4000HD 2 x triax schotel 1 x Visiosat vaste opstelling Astra1,2,4A & Hotbird Draaibaar Stab100 inverto blacks Lnb's ontvangt 12 satellieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johan45

Een prachtige beredenatie, dus inderdaad nog maar even wachten hoewel ze bij mij niet verder zijn gegaan dan die 3 maanden. Maar ze kunnen van mij de pot op zolang ik voor elk kaartje 5 euro per maand moet betalen. Voor mijn 3 kaartjes kost HD dus 15 euro per maand extra, meer dan het hele Familie-pakket abonnement kost wat ik heb. Dan kunnen ze toch lang wachten voordat ik daar aan begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief nieuws. De HD kanalen werken sinds vanavond!

 

Bellen, 3e keer, op 1 sept leverde nog steeds niet het resultaat wel een nieuwe toezegging, maar zonder datum.

Gisteren nogmaals via e-mail op de website customer service mail aangegeven dat het niet welkte. Nu dus wel.

 

Dus eigenlijk maar 4 maanden gratis, want 1 maand geld uitgegeven aan 15 cent per minuut....

 

Service dus niet goed.

 

Petersateliet. Enige oplossing is dus mailen of bellen. Succes.

  • Like 1

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al diverse keren een e-mail geschreven aan CD voor het activeren van het HD 5 maanden actie pakket. Tot heden geen reactie vernomen van CD. Ik ga zeker niet dat dure 0900 nummer bellen om extra kosten te maken. Als ziggo travel channel hd in hun pakket op neemt. Dan gaat CD heel snel de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenmiddag gebeld en jawel hedenmiddag werken de HD zenders, Sattekop bedankt de enige oplossing, ik heb 75 eurocent uitgegeven aan CD

 

Bij CD begrepen ze ook niet waarom het niet werkte, zij hebben ontdekt dat ik mij wel had aangemeld.

Rebox 4000HD 2 x triax schotel 1 x Visiosat vaste opstelling Astra1,2,4A & Hotbird Draaibaar Stab100 inverto blacks Lnb's ontvangt 12 satellieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn gewoon smoesjes.

Je "mag"proberen om gratis HD te kijken,maar het zal je via de gegeven link in de mail nooit lukken.

eerst moet je ze bellen,hebben ze zo de kosten er uit.

Tussen neus en lippen krijg je mededeling van een verhoging!!! door te reageren geef je ook blijk dat je er kennis van hebt genomen.

Vervolgens krijg je ook geen enkele reactie als je ze via hun eigen site (als je ingelogd bent) een mail stuurd.

Het zijn gewoon een stelletje ratten.

Ze hebben gewoon schijt aan iedereen,als hun geld buidel maar groter en dikker wordt.

Enge club is het toch

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke complottheorie, ik kan hem niet staven. Hoewel gezegd werd dat het de volgende dag geactiveerd zou worden... had ik al zo'n vermoeden dat het niet direct zou werken. Ik wachtte geduldig. Tegen maandag maar eens een heractivatie aangevraagd... geen effect. Op woensdag weer een heractivatie aangevraagd... direct beeld.

 

Ze zijn gewoon wat traag met activeren, bellen is niet nodig, enkel geduld en zo nodig een activatiepulsje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...