Ga naar inhoud


hoe is de SAB Unix Triple HD


blackeyes

Aanbevolen berichten


En volgenedns mij staat alles goed en werkt de kaart gelijk

het is beter als je de laatste software van de website van Sab er op te zetten als je dat aan de winkel vraagt of hun dat gelijk doen en hem gelijk voor je instellen dan heb je geen probleem normaal wordt dit gratigs gedaan als je hem daar koopt.

Theo19

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoe id SAB Triple HD,?

 

Ik heb hem nu een week in huis, en de beeldkwaliteit in HD is perfect.

 

Veel softwarebugs:

 

Bij kanaal opnemen en tegelijkertijd meekijken valt regelmatig geluid weg.

Opgenomen programma's snel vooruit of achteruit doorspoelen hangt de ontvanger regelmatig en moet power off/on

 

Bij veel kanalen loopt het geluid twee seconden voor op het beeld...zeer irritant,,

 

Hoop snel op nieuwe release software. (de mijne werkt met de laatste software)

Iemand anders betere ervaringen?

 

Gr Eric

aangepast door ericnerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hoi,

Ik heb op aanraden van "kenners" een SAB Unix Triple HD gekocht. Immers daar zou je twee kanalen HD kanalen mee kunnen op nemen en een ander bekijken. , Ik moet zeggen het instellen , het zappen van het ene kanaal naar het andere gaat soepeltjes. Ook de software, het aansluiten op internet ging allemaal feilloos.Ik was zover om maar eens uit te gaan testen hoe het opnemen zou verlopen.Heb er een usb-stick van 32gb in geduwd. Standaard word gemeten wat de mogelijkheden zijn, hierbij gaf hij aan dat...............opnemen niet mogelijk was omdat de stick te langzaam was, Dus dan maar groffer geschut een 1tb schijf van seagate erop. Ook te langzaam kon wel 1 programma sd opnemen maar geen ander meer bekijken. Daarna een 1 TB van Trekstar erop daar kon dan 1 HD opgenomen worden maar geen ander programma's meer bekijken of opnemen.

 

Ik heb SAB gemaild met de vraag wat ik erop moet aansluiten omdat te krijgen wat ze beloofd hadden. Maar nog even niets terug gehoord. Dus als hier iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de specs bekijk is dit een leuke (en betaalbare) oplossing voor m'n zoektocht. Heeft iemand al een alternatief image (bij voorkeur OpenPli) weten te installeren?

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternatieve image? Die is er al wel maar nog niet erg stabiel, HDMU lijkt de best presterende image.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab reageerd bij mijn weten niet op mails van particulieren.

Voor problemen moet je bij de verkoper zijn.

Deze kan wel kontakt opnemen met SAB

Er jammer en dom, want met gratis feedback van de gebruiker kun je je product snel verbeteren en het voelt goed als je als klant serieus wordt genomen..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sabsoftware

de sab unix triple werkt zeer goed met de spark fw ,er is wel een feedback met sab satellite maar dan via een ander forum waar van ik de naam niet mag noemen van michel om dat dat reklame zou zyn ,maar het komt uit het ooste van gelderland.

 

-------------------------------------------------------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Hallo Allemaal!!

Ben nieuw op dit Forum. Heb op aanraden van mijn zoon een SAB-unix Triple HD gekocht

Met een Triple LNB aan de praat gekregen aangesloten via een kabel op de Internet-router.

Krijg via de Fastscan lijst de CD kanalen.

In de bijgeleverde handleiding staat (voor mij als gepensioneerde} niets over USB,opnemen, time-shift enz.

Waar kan ik een eenvoudige gebruiksaanwijzing vinden??

 

BVD Klungel

 

P.S. SAB reageerde wel op een vraag via e-mail van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is eigenlijk weinig over uit te leggen, als jij een extern media aansluit(usb-stick/usb-hdd) kun je direct timeshiften.

Het opnemen idem, gewoon de opname starten met de rode knop.

Je kunt ook opnames inplannen via het epg menu,

1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2

1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox

BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...