Ga naar inhoud


xtrend van de voeding


forrest

Aanbevolen berichten

hallo forum heb een vraag. ik heb de gewoonte om nachts alles dat wil zeggen pc tv en anderen dingen die eraan hangen van de voeding te doen. mijn vraag is is dat ok dat ik dat ook bij de xtrend et 6500 doe of is dat niet goed voor het apparaat, dat wou ik graag weten. dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik zet de xtrend 9500 iedere dag in deep-standby. Dat heeft ongeveer hetzelfde effect.

 

De voeding koelt dan ook vrijwel geheel af. Daar moet dat ding gewoon tegen kunnen.

 

Op mijn DM800SE in de slaapkamer zit een IR standby-schakelaar en die gaat dus iedere dag na afsluiten geheel van de netspanning. Dat gaat al heel lang goed, dus geen nadelige gevolgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo cobus R michel bedankt voor u reactie op mijn vraag. waarom ik dat vraag is die, als ik de andere dag de spaning er weer op zet om tv te kijken start hij niet op betr gezegt gaat niet aan, dan trek ik de stekker er uit en weer erin dan pas gaat hij aan is gek maar er zit ook niets los alles ok. ik ervaar de laatste paar dagen dat op rtl 7 mijn beeld blijft hangen niets aan te doen alleen uitzetten en weer aan dan is het ok. mischien heeft dat ermee te maken. wat denkt u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...