Ga naar inhoud


Welke voorwaarden nodig om een uitzending LIVE te mogen noemen


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik ben Darts op RTL7 een beetje aan het volgen de laatste paar dagen en hetvolgende viel mij op:

 

De uitzending begint (en is Live). Echter RTL7 wil tussen elke set een reclame blokje uitzenden terwijl de spelers niet tussen elke set een pauze houden.

 

Het komt dus (meermalen per avond) voor dat er wel staat Live maar wij een paar minuten achter lopen.

 

Is hier een norm voor? Of moet live echt live zijn?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


De uitzending begint (en is Live). Echter RTL7 wil tussen elke set een reclame blokje uitzenden terwijl de spelers niet tussen elke set een pauze houden.

 

Volgens mij wel hoor.

En is het nog niet zozeer omdat RTL 7 dit wil.

Maar omdat de commerciële belangen van SKY Uk dit willen.

Niet dat het RTL slecht uitkomt.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wel hoor.

En is het nog niet zozeer omdat RTL 7 dit wil.

Maar omdat de commerciële belangen van SKY Uk dit willen.

Niet dat het RTL slecht uitkomt.

 

Nee, ik heb het nu meerdere keren gezien en 1x ging er iets mis nadat we terug kwamen uit de reclame en waren we ineens verder in de wedstrijd. Met duidelijk merkbaar dat de verslaggevers even niet wisten wat ze moesten zeggen.

 

Niet dat het mij veel boeit, maar nadat ik dit zag vroeg ik het mij af of hier regels voor zijn.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky loopt misschien 3 seconden voor op het moment.

En voor zover ik het gemerkt heb is de rest nagenoeg gelijk met de uitzending van SKY.