Ga naar inhoud


Kan ik het abonnement op HBO na 3 maand weer opzeggen?


radio man

Aanbevolen berichten

Heb sinds oktober de drie hbo zenders erbij.

Ik kijk er nooit naar, omdat ik het lastig vind elke paar dagen de programmagegevens van hbo uit te printen...,die raakt dan weer zoek en zo...

Volgens mij is er ook geen app voor mijn Android smartphone, alleen voor vod bestaat er iets.

Weet iemand raad?

 

Zo niet, kan ik hbo tussentijds opzeggen? En hoe?

Op de cdig site vond ik niks, en de helpdesk is chronisch overbelast- naar verwachting zal een e mail wel onbeantwoord blijven.

 

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen...in september kreeg ik zowaar een Human Being aan de foon, en die verzekerde me dat er aan een papieren oplossing gewerkt wordt...

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


HBO zit al een tijdje bij CD in het programma.

 

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf

 

In de fastscanlijst staan ze op nummer 24, 25 en 26, te ontvangen met een speciaal HBO abo.

Meer indfo:

http://apps.canaldigitaal.nl/hbo/

http://www.canaldigitaal.nl/pakket-op-maat/?channels=124&addonchannels=2147485143

 

kost dus € 13,95 per maand boven je andere (zoals bijv familie) abo.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds oktober de drie hbo zenders erbij.

Ik kijk er nooit naar, omdat ik het lastig vind elke paar dagen de programmagegevens van hbo uit te printen...,die raakt dan weer zoek en zo...

Volgens mij is er ook geen app voor mijn Android smartphone, alleen voor vod bestaat er iets.

Weet iemand raad?

 

Zo niet, kan ik hbo tussentijds opzeggen? En hoe?

Op de cdig site vond ik niks, en de helpdesk is chronisch overbelast- naar verwachting zal een e mail wel onbeantwoord blijven.

 

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen...in september kreeg ik zowaar een Human Being aan de foon, en die verzekerde me dat er aan een papieren oplossing gewerkt wordt...

 

Als HBO een proefabbo is geweest mag het sinds 1 jan 2012 niet meer automatisch worden verlengt en moet het zelfs automatisch stoppen na de proefperiode tenzij je anders hebt aangegeven.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen HBO maar de vraag is dus of CD het automatisch heeft geactiveerd in het top Abbo of dat je dit zelf hebt moeten doen via de website of via de telefoon, dat weet ik dus niet, zomaar een pakket er bij zetten en er extra geld voor vragen kan niet. Ik kan me ook wel indenken dat mensen in drukke tijden achteraf lezen wat ze betalen en dan pas realisren dat er iets is veranderd.

Het is altijd een grijs gebied waar deze leveranacier zich in begeeft en altijd een groot ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...