Ga naar inhoud


RE 8500, afspelen opgenomen bestanden werkt niet


painkiller10
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


Dat is dus het probleem. Met de interne kaartlezer worden de opnames gedecodeerd op de harde schijf gezet. Met een CI module komen de opnames gecodeerd op de harde schijf en kun je ze na enige tijd niet meer bekijken.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een nagelnieuw toestel zou ik ernstig met mijn leverancier overleggen.

 

Gaat het om opnames van Canal Digitaal zenders ? Gebruik de interne kaartlezer met CD smartcard.

Zo gebruik ik mijn 8500, en ik heb geen last van dit probleem.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus het probleem. Met de interne kaartlezer worden de opnames gedecodeerd op de harde schijf gezet. Met een CI module komen de opnames gecodeerd op de harde schijf en kun je ze na enige tijd niet meer bekijken.

 

Je bedoeld het goed , alleen schrijft 2x hetzelfde . Het is zo dat je met de interne kaartlezer de programma's meteen ongecodeerd opneemt zodat je ze ook na 48 uur nog kan bekijken

Denk er om wel met de chip naar beneden in smartcard slot 2, dit ivm de kaart update ( wil in slot 1 nog wel eens mis gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, nee, de sleutels op je kaart zijn veranderd en niet meer geldig voor de opgenomen gecodeerde programma's.

 

Maar waarom gebruikte je een CI module en niet de ingebouwde kaartlezer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen de Rebox 4000 heeft problemen met de interne kaartlezer, bij de andere modellen werkt het prima en is het de enige manier om tegelijk te kijken en op te nemen programma's ongecodeerd op de harde schijf te zetten.en

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... ik wist niet dat bij de rebox het zou verholpen zijn met dat in de kaartlezer te steken.

 

Is het probleem verholpen nu je de interne kaartlezer gebruikt ?

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

RE 8500: Ik heb hetzelfde problem: gecodeerde opnames en na korte tijd niet meer af te spelen met de CanalD card in de CI-module.

De CanalD card wordt echter niet herkend in de interne kaartlezers. Ik las ergens op I-net dat de interne slots disabled zijn?
Is downgrade wellicht de oplossing en zo ja, kan dat zonder problemen via de USB-stick? Versie nu is RE v2.11.34.

Of zijn er andere oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...