Ga naar inhoud


Waarschuwing bij overname van TVV-kaart


Eddy VL

Aanbevolen berichten

Vermits ze zulke kaarten vrijgeven zou je toch verwachten dat dit net zoals bij TVV in elke bestaande flatscreen gaat passen... Als dat niet zo is, , vraag ik me af waarom ze de moeite anders doen.

het is enkel voor mensen die al een hoofdbox hebben,je zal het dus niet appart kunnen huren zonder al een box te huren,

is voor bv een tv op de slaapkamer waarbij je geen interactiviteit wenst of geen electriciteit slurpende box naast je tv wilt hebben staan.

de kaart en CI module zullen ook gepaird zijn aan elkaar zoals nu de kaart en de box,

of in het geval van de laatste nieuwe boxen de key in de chip en de box.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze doen die moeite om zo controle te houden over wat de klant mag zien en doen.

 

Zo zal het in de toekomst niet meer mogelijk zijn om door te spoelen in opgenomen materiaal

 

mvg.

 

Ik weet dat het technisch mogelijk is, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat ze zoiets echt gaan doen, en dat mensen dat zomaar gaan aanvaarden? Dit zou hen toch veel klanten kosten denk ik.

Dan zal ik toch blij zijn dat ik TVV-klant ben... zelf heb ik nog nooit problemen gehad met TVV wat administratie/betalingen betreft, maar ja, ik heb dan ook al vele jaren het lichtste pakket en betaal gewoon elk jaar m'n bijdrage zonder iets te wijzigen.

Voorlopig ben ik, voor het 'gemak', ook nog Telenet-klant om analoog te kijken (en de VRT-zenders digitaal wegens niet gecodeerd :)) op een 2de TV en via een PC-kaart. Ook voor radio is het gemakkelijk: gewoon inpluggen in de receiver zonder dat er constant nog een satellietontvanger moet aanstaan. Benieuwd hoe lang het nog duurt voor ze analoog via de kabel volledig gaan afschaffen...

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het artikel stond de boodschap dat dat de stap was om analoge tv af te schaffen daar blijkbaar 80% toch al digitaal zou kijken.

 

In alle geval stond in een ander artikel dat Belgacom met Samsung gesprekken aan het voeren is om digitale tv ook totaal zonder decoder aan te bieden. Geen idee hoe of wat voor de rest. Maar als Belgacom het op die manier zou kunnen aanbieden...

 

Alle gekheid op een stokje, maar ik ken ook vrij veel TVV klanten die al administratieve problemen gehad hebben met hun, maar puur door de vrije hardwarekeuze er klant bij blijven. Geloof mij, dit is ook mijn motivatie hoor.

Vorig jaar zijn er hier en daar wat geruchten over geweest herinner ik me, maar als men bij TVV ooit verplicht eigen decoders gaat opleggen is het hier onmiddellijk einde verhaal TVV. Voor mij persoonlijk is dat het enige voordeel dat ze hebben.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het artikel stond de boodschap dat dat de stap was om analoge tv af te schaffen daar blijkbaar 80% toch al digitaal zou kijken.

 

In alle geval stond in een ander artikel dat Belgacom met Samsung gesprekken aan het voeren is om digitale tv ook totaal zonder decoder aan te bieden. Geen idee hoe of wat voor de rest. Maar als Belgacom het op die manier zou kunnen aanbieden...

belgacom gaat samenwerken met samsung en een app aanbieden waarmee ze via een utp kabel of wifi kunnen kijken naar hun zenders.....

zover de vrije keuze van uw apparaat ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...