Ga naar inhoud


Zender niet gevonden!


Robin01

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben in het bezit van dreambox 800 Se regio Den Haag.

Sindskort krijg ik bij 2 zenders:Phoenix Infonwes en Phoenix CNE de melding:Zender niet gevonden! (SID not found in PAD).

Waar zou het aan liggen?

ik heb kabelscan uitgevoerd, en deze zenders staan niet in de lijst.

Zou het te maken hebben dat ik een oude lijst heb heb?

Zoja, waar kan ik de  vernieuwde lijst vinden? regio code: 5555.

aangepast door Robin01
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Van de Ziggo website...

 

Extra Zenderpakket Chinees

Per 1 maart 2013 komt het Extra Zenderpakket Chinees te vervallen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de zenders toch gewoon verwijderen in je boeket de 2 die niet meer werken er zijn namelijk verder geen zenders bij gekomen dus een hele nieuwe zenderlijst is niet echt nodig,ik geloof dat in september 2012 de laatste wijziging is geweest dus als je zenderlijst niet ouder is dan die datum gewoon laten staat en die 2 zenders verwijderen op het gebied van kabel vinden er niet zoveel wijzigingen plaats dan dat dat het geval is met satelliet vandaar dat er ook stukke minder zenderlijsten worden gepost,mocht je wel een zenderlijst nodig hebben dan is die op dit forum gewoon te downloaden voor de meeste ziggo regio's,ik wil er wel een nieuwe lijst maken maar ik zit in de regio 1111,een lijst van 2 maanden terug heb ik hier toen geupload voor die regio

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/329876-ziggo-5555-e2-update/

Daar kan je een lijst vinden voor regio 5555

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...