Ga naar inhoud


SAB Ultimate super+HD bij fast scan geen satomschakeling


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Diseqc schakelaar buiten, werkt op andere ontvanger goed, op die sab wordt niet geschakeld
 

Laat ik één transponder op Astra19=dis1 scannen en één transponder op Astra29=dis2, dan kunnen beide zenders genomen worden?????

Doe ik een fastscan dan bingo alleen Astra19=dis1 werkt, geen signaal op dis2, er wordt gewoon geen info van de satlijst doorgegeven dat de ontvanger naar dis2 moet gaan kijken.

Ik heb setedit918-v1.05 van Litzinger geprobeerd maar in tegenstelling tot z'n andere versies is deze een kreng, vb alle zenders op één kanaalnr zetten, enz van die fratsen

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hier hetzelfde voorgehad met de sab titan combo.. Blijkbaar is de sab heel gevoelig aan oude of niet 100 percent werkende diseq schakelaars. Bij andere ontvangers werkte de schotellinstallatie wel maar bij de sab niet.Na het plaatsen van een nieuwe diseq schakelaar was het probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb de zelfde Sab Ultimate HD Super plus en met de fastscan laadt hij wel de zenders uit de lijst, maar laat ze niet zien. Geen signaal. Met een gewone scan op 23,5 graden oost vond hij maar 98 tv kanalen, maar ned1HD enz niet te vinden. Heb bij King of Sat de compacte transponderlijst gedownload en handmatig in de ontvanger de lijst aangepast. Voornamelijk de modulatie en fec moesten op diverse transponders moesten gewijzigt worden. Na deze operatie deed fastscan het wel zoals het hoort en bij een normale scan waren er 268 tv kanalen present. Dit wordt veroorzaakt doordat de ontvanger niet langer gesupport wordt met nieuwe firmware waardoor de satelliet lijst niet meer op to date is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...