Ga naar inhoud


overzetten dreambox


Robin01

Aanbevolen berichten


Met overzetten bedoel ik 2 zender in de zenderlijst.

Ik heb beneden dreambox 800Se geshared met de dreambox500c.

 

In 500c mis ik 2zenders. Stargold en star plus.

Transponderscan scan heb ik uitgevoerd, helaas vind ik 0 kanalen.

Hoe kan ik de 2 zenders ontvangen?

aangepast door Robin01
Link naar reactie
Delen op andere sites

ff op de betreffende zender gaan staan en dan via menu knop op informatie klikken. daar staan de zender informatie. zoals frequentie en qam en fec. en dan p andere box handmatige transponderscan doen en die gegevens daar invoeren en laten zoeken. suc6.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon scannen via de cables.xml ik weet niet in welke regio je woont ?

Als je cables.xml recent is dan scan je gewoon via die file en dan scanned hij jou ziggo regio en dan verplaats je de twee zenders en de rest gooi je weer weg,hij zal wel een folder aanmaken met last scanned,ik neem aan dat je je kabeltuner goed hebt ingesteld ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe je zo

 

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/331851-ziggo-8888-cablesxml-oude-multikabel-regio-2013-03/

 

 

 

Zo scan je je zenders ,de link die ik plaats heeft de cables.xml file voor de regio 8888 jij zoekt regio 5555 of vergis ik me,heb je een recente cables.xml file ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...