Ga naar inhoud


TVV CI kaartje in televisietoestel werkt slecht bij starten


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Vandaag de nieuwe module thuis gekregen via post, ze was gewoon verpakt in een enveloppe onbeschermd.

Je raadt het al  ....   geblutst en gedeukt en zelfs nog niet eens een versie R1.2  maar R1.0

Natuurlijk dat ze niet werkte, werd niet eens herkend door men toestel, waar heeft die tussen gezeten ?

Sjonge toch, dan maar terug gestuurd naar Tv Vlaanderen.

Je meent het niet??? Hier exact hetzelfde. Vorige week de kaart toegekregen, eveneens gewoon in een enveloppe. Zag er op het eerste zicht prima uit tot ik ze zondag wou proberen.

De lasnaad ter hoogte van de connector gelost. Toch getest en de tv herkent de boel ook niet.

Heb mail gestuurd met de vraag of ik de kaart niet gewoon mocht omruilen bij mijn TVV dealer. Lijkt me toch een veiliger optie. Eens benieuwd wanneer er antwoord komt...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

egypt,

de gecertificeerde TVV dealer moet iedereen helpen...

dacht ik zo.

waarom krijgt ie het certificaat anders en is duurder dan anderen?

 

het past echter niet zich met de zaak in kwestie plots bij andere te melden, dat ben ik wel een beetje met jou eens

ciao

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je meent het niet??? Hier exact hetzelfde. Vorige week de kaart toegekregen, eveneens gewoon in een enveloppe. Zag er op het eerste zicht prima uit tot ik ze zondag wou proberen.

De lasnaad ter hoogte van de connector gelost. Toch getest en de tv herkent de boel ook niet.

Heb mail gestuurd met de vraag of ik de kaart niet gewoon mocht omruilen bij mijn TVV dealer. Lijkt me toch een veiliger optie. Eens benieuwd wanneer er antwoord komt...

 

 

Bij mij zat de lasnaad inderdaad ook volledig los en kon je ze zelfs open plooien.

De module zag er verre van nieuw uit, eerder volledig afgeleefd.

Vragen stellen via mail heb ik opgegeven, het blijft altijd gokken of er een antwoord komt ja dan nee en wanneer ? Na 1 week, na 3 weken, nooit ?

Ik heb gewoon alles terug in enveloppe opgestuurd, met afval kan ik niks beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien beter dat ik het gelijk ook maar terug stuur. Antwoord lomt er inderdaad toch niet.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Bij mij zat de lasnaad inderdaad ook volledig los en kon je ze zelfs open plooien.

De module zag er verre van nieuw uit, eerder volledig afgeleefd.

Vragen stellen via mail heb ik opgegeven, het blijft altijd gokken of er een antwoord komt ja dan nee en wanneer ? Na 1 week, na 3 weken, nooit ?

Ik heb gewoon alles terug in enveloppe opgestuurd, met afval kan ik niks beginnen.

 

 

Na 1 maand nog steeds niks terug gekregen van tv vlaanderen   :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vorige week eens telefonisch contact gehad met TVV klantendienst met de vraag waar mijn CI module blijft.

Ik kan u nog geen exacte datum geven meneer, we zijn ermee bezig, komen doet ze...

Maar mevrouw: ik kan al een maand geen tv meer kijken... Oei, onze excuses, maar we zijn ermee bezig. Manmanman :mad:  en ik die dacht dat men bij Telenet een slechte klantendienst had...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dit is wat ze me nu antwoorden via mail  ....

Wat een bende afzetters is dat bij TV Vlaanderen   :-?

Als ik 3 keer aangetekend zou opsturen kon ik beter een nieuwe kopen, is goedkoper.

Ik walg van zulke firma's    :?

 

 

 

Geachte Heer/Mevrouw,

 

U hebt op 24-5-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Tot op heden is deze zending bij ons nog niet toegekomen.

Hebt u deze aangetekend verstuurd?

 

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Cindy

Afdeling klantenservice

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval is het de extra kaart die dmv de CI module werkt.

Dat is maandelijks 2,5€ dacht ik. Als ik nu binnenkort de jaarlijkse afrekening krijg en dat bedrag eens in mindering zou brengen... Wedden dat er dan reactie komt? ;)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Inmiddels mijn jaarlijkse afrekening gekregen.

Daar ik 2 extra kaarten heb, ook twee keer 30 euro te betalen. Nog steeds correct.

Echter nog altijd totaal geen nieuws over die verduivelde CI module wat maakt dat ik in wezen al vanaf april mijn 1ste extra kaart niet kan gebruiken.

 

Wat is nou verstandig? Van april tot nu aftrekken in de kost van die extra kaart, of gewoon nog maar eens de klantendienst opbellen en wat van mijn oren maken en alles toch maar weer betalen. Als ze alles afsluiten heb ik niets meer natuurlijk.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...